{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flyve første gang
  • #1   26. aug 2012 Lad være med at bære ringe, smykker, ur ol. smiley Så er du helgarderet.. Men det er altså ikke slemt overhoved, du bliver jo ikke smidt ud bare tjekket smiley

Ang. flyvningen.. Bliver du let søsyg?

• #2   26. aug 2012 Lad være med at have højehæle på eller bælte - i så fald, så smid dem i de bakker der går gennem røngten. Jeg har personligt altid løst og afslappet tøj på (f.eks. træningstøj), det er rarest at have på også er der intet i det som er alarmerende.

• #4   26. aug 2012 smykker og lynlåse belter nøgler alt med jern/metal

jeg har et par haft et par sko som satte alarmen igang det var nok fordi der var en jern tråd i sålen (det kan der godt være i nogen sko)

så du skal bare tage det roligt hvis du begynder at larme

• #5   26. aug 2012 Når jeg flyver er jeg også altid død nervøs for at gå igennem den kontrol, mest fordi jeg synes det er pinligt HVIS nu den bipper af mig.
    Du skal ikke være nervøs hvis du bliver taget til siden, og bedt om at tage skoene af - det er meget normalt smiley .

Jeg er ikke så god til at flyve pga. trykket, så får - som alle andre - propper i ørene, men det gør bare så voldsomt ondt på mig.
    De fleste der flyver ELSKER at lette og lande - så tror bare du skal glæde dig, i stedet for at tage sorgerne på forskud smiley

• #6   26. aug 2012 bare rolig, det er ikke så slemt smiley jeg var selv bange for sikkerheds tingen da jeg skulle flyve første gang, men den startede ikke smiley der står hvad du ikke må have på, altså bælte, mobil osv. ellers så står der en mand og kan forklare dig hvad du skal ligge op i en kasse smiley piercinger bibber den ikke af, og hvis den gør er det en fejl smiley så bare rolig! Du må have en rigtig god tur! smiley ville ønske det var mig smiley

• #7   26. aug 2012 Nåja, og lad være med at bære pistoler, knive, bomber eller dødbringende væske.. Så skal det nok gå smiley

• #8   26. aug 2012 Okay , jeg skal ikk havde nogle lynlåse på udover min hakke som vist ikke er af jern/metal og jeg har min iPhone med og skal man lægge den i en kurv ? Jeg har alm. Convers sko på! Hvad med min kuffert det er ho død pinligt hvis de åbner den foran alle folk !

• #9   26. aug 2012 Personligt hader jeg og flyve, og føler mig mest sikker når man er på fast jord igen, og hader og lette og lande:( sidst jeg fløj kom vi ind i et kæmpe lufhul hvor flyet bare faldt ned og den faldt rimlig langt et sjovt når man hader at flyve;) og så bippede jeg i tolden;) sår tjekker de en over det hele rundt langs buksekanten og så videre:) engang da jeg var lille havde jeg taget et penalhus med i en taske og der havde jeg en saks i ups;i men jeg fik lov at have den med da den havde runde spidser XD

• katrine
    katrine Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 36 Følgere: 14 Svar: 228
    #10   26. aug 2012 De åbner kun din kuffert hvis de tror at der farlige ting i -Altså hvis der er noget der kunne ligne en kniv eller en pistol. Jeg er blevet taget i bipperen.. inde i folketinget tror jeg nok, fordi jeg havde bælte på xD De bad mig bare tage det af og prøve igen smiley

Minder mig om sidste gang jeg skulle ud og flyve. Min mormor bliver altid fanget i de der kontroller, selvom hun aldrig har noget på sig xD Hun blev bare taget til side og så scannet med en anden slags metal-detektor, og så er det overstået smiley

• #12   26. aug 2012 Du har ikke din kuffert med i sikkerhedskontrollen, der har du allerede afsat den så den kommer på flyet. Du har kun din håndtaske med smiley

• #14   26. aug 2012 Du skal ikke være nervøs for sikkerheds kontrollen, jeg gik igennem den så sent som igår med ur, smykker, hårnåle mm. Uden den sagde noget, men der imod min mor som ikke havde noget på, gik alarmen igang smiley

• #16   26. aug 2012
    Tag det som det kommer - det hele står forklaret samt personalet også forklare og siger hvis du skal tage noget af :o)

• #18   26. aug 2012 Jeg kan heller ikke lide at flyve. Jeg er bange for, at der kommer nogle og kapre flyet ligesen 9/11 :-(. Men det er ikke slemt at flyve. Det er meget behageligt :-).

Og så har jeg lige disse kloge ord, som der gør mig mere tryg, så dem får d også: - Det er ikke farligt! Tænk på at i biltrafikken er alle sammen amatører, i luften er vi professionelle. I trafikken vælter folk rundt mellem hinanden, nogen har måske kun haft kørekort i fem minutter andre tog det for 50 år siden og har ikke vedligeholdt det siden. Trafikanter er ikke underlagt risikobedømmelse, de efteruddanner sig ikke og der er mange forskellige temperamenter der dagligt kommer i kog bag rattet.
    - I luften er vi professionelle, vi er konstant underlagt diverse tests og vi bliver løbende overvåget og efteruddannet. Hvis vi ikke består disse tests, så får vi ikke lov til at flyve. Nøgleordet for os er flyvesikkerhed frem for alt, fortalte Ola Reiholdt.

• #19   26. aug 2012 Dem bipper ALTID af mig, virkelig. Så nu er det bare en rutine for mig at stille mig hen til ham manden som lige kører en scanner og og ned at min krop og så videre ud til flyet. Seriøst, dem som tjekker skal tjekke SÅ mange hver dag, og de mistænker ikke de mennesker som går igennem. Så bare rolig, det går egentlig meget nemt:
    Den bipper. Så går du hen til manden/damen som sår og tjekker folk. Du skal nogle gange stå på en lav skammel. Så skal du holde armene ud til siden, og så kører manden/kvinden scanneren op og ned af dine ben, over maven og i siden, hen ad armene. Så skal du vende dig om og så gør han/hun det samme bagpå. Det tager ca 30 sek smiley

• #20   31. aug 2012 Det gik rigtig godt alt sammen, jeg kom igennem udenden bippede og det var skide skæg at flyve jeg elsker det, især når vi lander og letter + når den gynger XD

Kommentér på:
Flyve første gang

Annonce