857 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hullet ridebund!!!! Hullet ridebund!!!!

Ja jeg har en veninde der har en unghest, men efter et uheld kan hun ikke ride ham i noget tid, så jeg har lovet hende at hjælpe engang imellem smiley

Men deres ridehus er egentlig fint nok, og bunden er også, men der er bare store huller, og den er hård, og man kan dårligt ride der inde, uden hesten nogen gange snubler!
i dag skulle jeg så galopere på første gang, han var super god på den ene volte.

På dem anden volte sætter jeg ham så i trav, (jeg er selvgølgelig i longe) men i det jeg sætter ham i gallop, han slår super flot an, og reagere utrolig godt, men idet han tager det første gallop skridt, snubler han i et af hullerne, så han simpelthen kommer ned på knæene. ØV!!

Min pointe er bare at, når man har sådan et sted, kan man da i det mindste sørge for at bunden bliver vendt engang imellem, for det er fandme farlig, heldigvis skete der da ikke noget da jeg faldt af ham, men han kom da ned med hovedet i sandet, både mig og hesten.,
Men det kunne da nemt være gået galt!

Er jeg den eneste der har det sådan, eller?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hullet ridebund!!!!
  • #1   22. aug 2012 Jeg har fået lov til af rideskolen at tage deres traktor og vende bunden hvis nu hestene har lavet nogle store huller enten nor vi longere, bare har dem fri eller under løsspringning.
    Men ellers har vi en regl på rideskolen om at vi skal fjerne hestepære når hestene skider i ridehuset, og så skal vi jævne bunden når hesten har lavet huller.

• #2   22. aug 2012 ja men desværre er der ikke denne regel der hvor min veninde er, og det er super avelig, for det kan går rigtig galt hvs hesten vælter i sådan et hul!

• #3   22. aug 2012 Så forslå det? Det er en super god regl som øger sikkerheden smiley

• #4   22. aug 2012 Jeg passer min ridehus bund urtoligt meget, jeg vil ikke hav at der er huller i og jeg vander den hver dag så jeg er sikker på at den ikke støver overhovdet... Det er farligt hvis der er huller og jeg vil ikke nyde noget af at få en skadet hest bare fordi at jeg vil spare tid og benzin. Men det er jo også nemmere for mig når det er min egen...
    Du må forhører dig ved ejen om man ikke kan gør noget ved det, for JA DET ER MEGET FARLIGT

• #5   22. aug 2012 Vil vende det med din veninde, også kan hun evt. tag kontakt med udlejer, for det er farlig at ride på bund som ikke bliver holdt vedlige, jeg har selv samme problem,der hvor jeg rider, de ordner aldig deres ridebane,så det gør at den er mega tung i den ene ende og let i den anden...

• #6   23. aug 2012 Jeg har foreslået det!
    Er også ved at træne ham uden for, men det er han ikke vant til, og han er en lidt opmærksom hest, men jeg er ikke tryg ved at ride ham i ridehuset, og det har jeg ikke været!
    Jeg er også lidt spændt på om han står med hævet ben eller noget, for han var nede og ligge på knæene!

Men tak for svarene alle sammen, jeg håber på at de får ordnet det ridehus smiley

Kommentér på:
Hullet ridebund!!!!

Annonce