{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

vagtplan's regler {{forumTopicSubject}}

hej, jeg står i en lidt dum situation. jeg er pt ikke medlem af nogen fagforening. men min vagt plan slutter idag, og igår bliv jeg ringet op af min chef at jeg har fået ny vagtplan. men jeg syntes at det er lidt for dårligt at jeg får den så sent, for jeg arbejder jo kun to gange i ugen, og nu ved jeg jo ikke hvad tid jeg har fri idag osv, og jeg har jo også andre plæner end at arbejde hele dagen fordi at de ikke kan finde ud af at lave en vagt plan i ordenligt tid. nu er mit spørgsmål så bare er der nogen regler inden handel om hvornår en vagtplan skal være udeleveret inden den gamle udløber?

håber i kan hjælpe mig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vagtplan's regler
  • #2   21. aug 2012 jeg MENER det er 4 ugers varsel der er på en vagtplan, uden at hænge mig op på den

• #3   21. aug 2012 fie nielsen: self er glad for mit arbjde smiley

catrine: det mener jeg også at der er, men jeg vil være helt sikker, inden jeg begynder at brokker mig til min leder smiley

• #5   21. aug 2012 den skal ligge 4 uger før, med mindre I har lavet andre aftaler, evt se din ansættelse kontrakt hvad der står i den, men snak med dem, så i ikke går skæv af hianden smiley

• #6   21. aug 2012 4 uger iflg HK´s overenskomst for alm, funktionærer (over (mener det er) 6 timer om ugen), med mindre der er aftalt andet i ansættelseskontrakten. Ellers tjek evt på HK´s hjemmeside om der står noget om det, der plejer at stå de oftest stillede spørgsmål..

• #7   22. aug 2012 jeg har forsøgt at snakke med dem, men deres undskyldning er at jeg har givet sendt besked på hvor mange timer jeg vil have, men jeg gav besked lige da jeg kom hjem fra ferie, og det er nu 7 uger siden, og at de manglede at få af vide af nogle andre, men jeg menere stadig ikke at det kan være rigtig, og nu viser det sig så at der ikke er nogen ny vagtplan til mig. men alle de andre har fået ny vagtplanen, af dem der manglede. min chef er desværre ligeglad med at jeg også har andre planer da hun er typen at hun lever og ånder for sit arbejde og mener også at alle andre skal gøre smiley men jeg er glad nok for mine kolegaer

Kommentér på:
vagtplan's regler

Annonce