{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

idé til tatovering? {{forumTopicSubject}}

Hejj, jeg har lige fået lov til at få en tatovering og har såå længe ville have en, men jeg kan ike blive enig med mig selv om hvad det skal være. Det skal bare være en lille en, men jeg gider ikke have en stjerne eller hjerte eller kinesisk tegn, det er der så mange der har smiley
Jeg har overvejet at få min fødselsdagsdato skrevet i romertal, men jeg ved det ikke. Har i nogle seje ideer?

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  idé til tatovering?
  • #1   19. aug 2012 puhaa hvis ikk du kender en privat tattovør så blir det svært at finde en som vil tattovere en på under 18 da det er ulovligt, men jeg ville nu foreslå at du ikk får lavet noget før du VED hvad du vil have smiley er selv blevet tusset og brugte næsten et år på at overveje hvad jeg ville have helt præcis smiley

• #2   19. aug 2012 Nu kender jeg nogen der har deres fødselsdag i romertal, og ærligt talt synes jeg at den er ret kedelig - er jo bare nogle streger på kryds og tværs..

Men ja tænk over hvad du virkelig gerne vil have smiley

Jeg er igang med at få lavet en der fylder en del af lænden og siden af ryggen, som jeg også har brugt LÆNGE på at finde ud af smiley
    Den mangler jeg ca at få lavet halvdelen af

• #3   19. aug 2012 Jeg har selv lige fået lavet en tatovering smiley Jeg fik lavet et ordsprog som betyder noget for mig, det kunne være en idé, se evt. mit fotoalbum, der er et billede af den smiley
    Men som de andre skriver, så er det ulovligt at tatovere en under 18 smiley

• #4   19. aug 2012 Pyt med at du er under atten..... Men for guds skyld VENT VENT VENT til du ved hvad det skal være!

• #5   19. aug 2012 Noget der betyder noget helt særligt for kun dig! Synes oss en fødselsdag er røv kedelig hvis jeg skal være ærlig, om der er normale tal eller romertal er jeg ligeglad med, men kedeligt syns jeg smiley

• #6   19. aug 2012 Min ærlige mening er at hvis man ikke ved hvad man vil have tattoveret så skal man vente, jeg har et par stykker selv, men vidste lige præcis hvad de skulle være, og brugte så lang lang lang( flere år) tid på at tænke over om det nu VAR det jeg ville fordi jeg kan ikke fortryde. Og gad ikke ende med en KoiKarpe eller stjerne eller sommerfugl, som intet betød for mig. Jeg har nogle tattoveringer i dag som er super personlige og vil aldrig ses på andre end mig og det er jeg ganske tilfreds med.

• #7   19. aug 2012 Hvorfor er det så vigtigt at få en tattoo når man er 16 år? Jeg har selv en hel del og jeg ved også af erfaring at engang imellem tænker man ikke så langt frem når man er ung (var 18 da jeg fik min første)...

VENT!!! om ikke andet så vent til du ved hvad du vil have så du ikke bare får en eller anden dims bare for at få en tus...

• #8   19. aug 2012 For mig gør det ikke så meget om det er set på andre, men betydningen omkring dem, har en veninde der har fået et kinesisk tegn for kærlighed, og hun har fået den af hendes forældre, og det symboliserer jo kærligheden til hendes forældre, så hvis der er en betydning og en historie bag er det helt fint for mig smiley

• #9   20. aug 2012 nå jeg troede godt man måtte under atten hvis man havde forældre med smiley

Kommentér på:
idé til tatovering?

Annonce