{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Hvad laver i med jeres føl/plag? {{forumTopicSubject}}

Da jeg desværre har måtte sætte ridestøvlerne på hylden for en stund, er jeg ved at finde ud af andre måder at omgåes hestene på.

Jeg havde overvejet at anskaffe mig et føl eller plag, og så håbe på at jeg - når den bliver gammel nok - er i stand til at ride igen.

Men ville bare gerne lige høre hvad i laver med jeres føl/plage? smiley

Andre forumemner med "Hvad laver i"
Hvad laver I
med jeres føl :-) ?
Skrevet af: ELKJÆR med lækker hypper - 22. nov 2015
Hvad laver I
Hvad laver I med jeres føller :-) ?
Skrevet af: ELKJÆR med lækker hypper - 19. nov 2015
hvad laver i??
Hej :-)hvad laver i ? Jeg keder mig helt vildt ! :-) så...
Skrevet af: Bolette & Halkærhus ponyen - 30. sep 2014

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad laver i med jeres føl/plag?
  • #1   14. aug 2012 Lige for tiden træner vi med vores 2 måneder gamle hoppe op til at hun skal til skue på søndag. det handler om at gå ordentligt, står stille, ikke bide, ikke skubbe. Hun skal gå med en longe på siden og så får hun rørt ører, vasket ben, vasket på kroppen, striglet samt løftet ben. Vi venter med rosenknopper til på dagen.

• #3   14. aug 2012 lige for tiden er jeg på skole og er kun hjemme i weekenderne, men jeg plejer at strigle, nusse, træne at løfte hove mest baghove for det bryder hun sig ikke så meget om, så går jeg ture, træner at gå/trave pænt når hun bliver trukket, og bare sådan nogle ting smiley

men nu da jeg ikke er så meget hjemme går hun bare på fold det meste af tide og skal nok snart gå på døgnfold smiley
    men føler rigtig meget at jeg jeg svigter hende smiley

• #4   14. aug 2012 Min toårs,går jeg mange tur med,især i skov.Og ved vej,så han lære nogena andre ting.End bare de ting der hjemme.Så arbejder jeg meget med jorden med ham.Og forførste gang har jeg lige longseret ham i 5min.Og bagefter løb vi rundt og hyggede,også skulle han ned at ligge.Så jeg skyndte mig hen til ham.Og wee han rejste sig ikke smiley
    Min går på sommergræs pt.men er stadig der ude:)
    Er også igang med at lære ben på min,han er ikke for god til det.Men det bliver bedre.
    Så øver vi også vand,når vejret er til det.
    Så mig og min hyp,vi går bare og hygger den smiley
    Synes det er dejligt at have plage,ja eller ungheste på 3år,som er helt rå smiley
    Nu har jeg tiden til dem,så synes bestemt det er noget du skal hoppe ud i smiley
    Kan love dig,du bliver så stolt.Når den kan en ting.Fx.Min anden unghest var rå da jeg købte hende,så hun skulle lære at gå,løft ben og alt det der.Hun have bare gået på en marke.Og efter et halvt år.Kunne hun det en unghest skal kunne.Var oppe at ligge på hende,var så stolt over hende.Også at hun i det hele taget lærte så hurtigt smiley

Kommentér på:
Hvad laver i med jeres føl/plag?

Annonce