{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

ser den her hjemmeside sikker ud ?? {{forumTopicSubject}}

hej
jeg har længe kigget efter nogen fede og ret speciele nike air max sko. og så faldt jeg over den her side, hvor jeg fandt nogen jeg forelsket mig i ..
men mit spørgsmål er ...
- synes i den her side ser sikker ud at handle på, har læst og kigget lidt rundt på den. men ved gerne lige hører hvad jer hvad i mener ???

(link fjernet)

På forhånd tak ...
Jeanette

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ser den her hjemmeside sikker ud ??
  • #1   12. aug 2012 jeg har aldrig set eller hørt til den før... jeg syntes ikke den ser sikker ud..

• #2   12. aug 2012 Har altid fået afvide: Hvis der ikke er nogen adresse eller telefon nummer som du kan kontakte sidens ejer om, så ALDRIG køb derfra.
    Og det kan jeg se der ikke er, så syntes du skal holde dig til de sikre sider, og ALTID kigge efter adresse og telefon nummer, når du køber over nettet. smiley

• #3   12. aug 2012 Tror ikke du får en god handle ud af det. Har læst anmeldelser på trustpilot om lignende sider hvor kunden måske har fået sin vare, men at det så var en 2. sortering - altså er der fejl. Du må punge ud for de sko medmindre du er heldig at finde dem på tilbud i sportbutik eller lign. Hvis man endelig modtager noget så modtager man også kun det man har betalt for smiley

Kommentér på:
ser den her hjemmeside sikker ud ??

Annonce