{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Ros - de ka' vi li'! {{forumTopicSubject}}

Jeg skulle idag til en ellers ikke særligt inspirerende 2 års fødselsdag. Bare noget svigerfamilietamtam, hvor jeg i forvejen kom for sent fordi jeg havde kokset i planlægningen.

Pigen der havde fødselsdag er en dejlig lille spirvip der snor alle om sin lillefinger, alle "underkaster" sig simpelthen og adlyder alt hvad hun siger fordi hun jo bare er så lille og sød.

Inkl. mig - må indrømme jeg bliver ret skruk!

Men ros det får jeg altså af alle familie medlemmerne til fødselsdagen og af dem til andre begivenheder hvor hun også har været med.
Får ros for håndteringen af den lille pige og de forstår slet ikke hvorfor jeg ikke skal være pædagog e.l

Må da også indrømme at det er charmerende at hun vælger mig frem for hendes mor, kan mit navn trods vi ikke er i familie og ikke ses sååå ofte og generelt bare er "mariasyg" selvom hun er ret morsyg normalt også.

Så måske man skulle prøve pædagog hvis det andet kokser og viser sig at være drøn kedeligt ;o)

Andre med en positiv oplevelse idag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ros - de ka' vi li'!
  • #1   11. aug 2012 positiv over at pony bare er helt kold over for biler

jeg red lige ned til folden her idag uden saddel og hovedtøj kun grime og træk tove og hjelm self

halvejs kommer nogen unge knægte kørene i en bil og dytter og pony er bare ligeglad med dem hun fortsætter bare i det rolige tempo hun havde jeg tænkte ikke på at å nej nu hopper hun for jeg ved hun gør det ikke

så blev de der drenge slemt skuffet og jeg fik lige luftet lange fingeren lidt meget smiley
    lige der gør jeg det bare de skal sgu ikke dytte det kunne jo være det havde været en lille pige men en lidt u tryk pony

• #2   11. aug 2012 Kender det der fuldt ud!!
    Min kæreste har familie i Schweiz og de har en lille pige Jasmin, og hun er totalt Heidi syg, hun kan sno alle om hendes lillefinger, men når jeg kommer er alle andre bare ligemeget. så skal hun være sammen med mig smiley

- en "Hurra!" oplevelse fra mig.
    Var på tur på min dejlige 5 års Justin idag ALENE for første gang, og han gik bare. Skide ligeglad med han var alene. Han gik bare og tænkte "Nå sådan er det nok" smiley
    FANTASTISK dag!

• #3   11. aug 2012 Hihi, de er så søde, de små puslinger! Min kærestes nevø på snart 3 år, bliver også helt fjallet når jeg er der, og vil konstant have min opmærksomhed.

Han er dog meget genert, så når han får øjenkontakt, bliver han som sagt rigtig fjallet, og 'gemmer' sig. Men når først jeg har været henne og snakke med ham, er han ikke til at komme af med igen.

Han er nu så sød, og kan som alle små børn, charme sig ind i alles hjerter! smiley

• #4   12. aug 2012 Dejligt med en dejlig oplevelse, og ja hvis du kan lide børn og har tag på dem, så er det da bestemt en løsning for dig smiley

Jeg havde også en rigtig jubii oplevelse i dag.
    Cille red for første gang i over et år på Fareed uden sadel og hovedtøj (selvfølgelig med hjelm). Hun har altid nægtet det fordi hun var bange for at falde af, og i dag kunne vi ikke få ham til at gå ud til folden så jeg spurgte om hun ikke kunne ride og drive ham på den måde og hun sagde ja! smiley
    Er så super stolt af min datter for det er et kæmpe stort skridt for hende smiley

• #5   12. aug 2012 Jeg skulle springe i dag.

Og min hest plejer som regel og bakke af på nye spring, men i dag, stoppede han kun 1 gang og var utrolig nem og sugene på springene.

Så ros til mit arbejde og min fantastiske underviser. + min utrolig dejlige dressurhest som elsker at springe, fordi han kan mærke jeg også synes det er sjovt. smiley

• #7   12. aug 2012 ikke nogen positiv oplevelser i den forstand. drømte igen om min (himmel) pony, og det er den samme drøm der går igen... den bliver bare mere og mere virkelig, og når jeg vågner er jeg forvirret, ked af det og har en følelse af stort savn

ih hvor sjovt. kender det alt for godt... arbejder selv i en vuggestue (uddannet pædagog) og der er 13 af de slags små størrelser der bare tager en med storm. og ja kan kun tilslutte mig de andre, at det lyder som om at du ville være en glimrende pædagog, men man skal dog også huske at det ikke bare er at passe børn, der er mange andre knap så spændende opgaver også... især de administrative så som kontakt til kommunen er drøn kedelige!

desuden skal man ikke - mener jeg - blive pædagog hvis det kun er fordi man regner med at der er meget arbejde, og det er nemt at få... for lige i øjeblikket er der ikke specielt meget arbejde, og alt alt for mange arbejdsløse pædagoger... jeg gik 2 år fra jeg blev uddannet til jeg endelig kunne sætte klørerne i mit første job.

desuden er et job som pædagog noget man skal brænde for, da man eller kan risikere at brænde ud - det er hårdt krævende job, både fysisk og mentalt. men kan man se sig selv i øjnene med det arbejde man laver, og er stolt af det skal det nok gå smiley

så jeg siger go for it, men som med alle andre uddannelser - tænk grundigt over det, evt undersøg hvilke fag og indhold der er i uddannelsen osv, det er jo trods alt en stor del af ens identitet der formes med den uddannelse man vælger. tænk bare på når vi møder nye mennesker... det første der bliver spurgt om er "hvad hedder du" og så som nr 2 "hvad laver du"....

• #8   12. aug 2012
    Pædagog kan jeg ikke blive - jeg har ikke færdig gjort gymnasiet og agter ikke at bruge 3 eller 2 år på det smiley

Så det eneste jeg ville kunne blive er pægagog assistent - men nu ser jeg lige om blomster ikke er sjovt :o)

Kommentér på:
Ros - de ka' vi li'!

Annonce