Nogle gode råd? {{forumTopicSubject}}
Heej HG, har virkelig brug for nogle gode råd lige nu, da jeg overhoved ikke ved hvad jeg skal gøre. Det hele er startet begrund af en efterskole jeg har været på, som stortset har ødelagt alt for mig. Nå men kort tid inden min konfirmation kom jeg i en rigtig knibe oppe på skolen, blev beskyldt for at være dyremishandler (Hvis man vil vide historien så skriv en PB da jeg ikke vil skrive den her inde ) Nå men efter den dag har jeg jo gået rundt med de tanker osv om at jeg var dyremishandler bla bla bla. Men efter min konfirmation købte jeg en ny hest, Seks år ikke tilredet fik af vide at han ikke sagde noget til at få rytter på osv alt det gode, dog at han var lidt sky, men var fordi han kun havde været i hænder et år til halvandet. Men da vi så fik ham hjem & begyndte at gå ture med ham, ligge sadel på som han bare to super lækkert. Men da vi for første gang skulle prøve at ligge op efter vi have trænet meget med det der med stigebøjlen osv. Men han stejlede efter første gang vi havde prøvet, men vi fortsatte & forsatte. Efter tredje gang vi prøvede begyndte det der med dyremishandler at komme op i mig igen fordi jeg havde snakket med nogle oppe fra skolen der har sagt nogle ting de sagde oppe på skolen. Men min tro på mig selv forsvandt omkring det procekt. Mit håb om at tilride min hest forsvandt med, alt gik galt. Nu står jeg i den situation hvor jeg har to muligheder, hvor at jeg bare ikke ved hvad jeg gør, Men her kommer de.
1. Beholder ham & prøver & se om jeg kan alligevel, dog får jeg angst anfald hver gang jeg tager der ud, får lyst til & sætte mig til & tude over ingen ting. Magter slet ikke tage der ud fordi det bare har være fiasko efter fiasko efter fiasko. Det er som om han ikke gider mig, han vil ikke løfte sine hove når jeg gør det, gider overhoved ikke noget.
2. Jeg sælger ham, Dog må jeg ikke få en ny hest hverken låne eller egen, må overhoved ikke få ny hest. Fordi min mor ikke vil have en ny hest ind i familien & hun synes det er syndt for min hest hvis vi sælger ham igen. & selvom at ALLE har prøvet & sige at det bare ikke funger & jeg går mere & mere ned af det, så må jeg stadig ikke få ny hest.
Lige pt holder jeg en pause fra min hest, Men der er stadig nogle der mugger, trænere med ham osv. & kan jo takke min dejlige storesøster, storebror & svigerinde for at måtte holde den her pause. Min svigerinde siger også at jeg hører til på ryggen af en hest ikke på jorden, & at jeg ikke kan sidde på ham gør at jeg bare går længere ned. Men vil gerne have nogle råd, da jeg overhoved ikke ved hvad jeg skal gøre mere
jan 2009
Følger: 48 Følgere: 47 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 127
maj 2011
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 67 Svar: 948
maj 2009
Følger: 2 Svar: 1
Sandie : Du ved jeg til enhver tid vil være villig til at komme og prøve at give en hjælpende hånd.
Nogle gode råd?