{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

en af mine venner er kommet på hospitalet:(<3 {{forumTopicSubject}}

ja sagen er den at en dreng ved navn jonas kørte i dag den 06-08-2012 galt i sin bil og lægger på århus:'(<3

jeg er meget knyttet til ham da han var som en storebror for mig han har boet hos os da han en gang blev smidt ud hjemme fra og bode så hos os og passede på mig som sin lillesøster ( han sov hos min bror hjemme ved os og er gode venner med min bror ) derfor gør det meget ondt og tager hårdt på mig at han er kommet slemt tilskade og jeg skal virklig bare ud med det jonas er simpelhen verdens dejligste dreng og han har altid været sød over for mig og passet på mig når min storebror rolf var langt væk på stoffer og kørte galt var jonas tit hjemme ved mig og passe mig imens mine forælder tog med rolf på skadestuen jonas sang godnat sange for mig puttede mig lage sig i min seng ved siden af mig til jeg faldte i søvn så jeg var tryg så i må jo kunne forstå hvorfor han betyder så meget for mig:'(<3<3<3

der er kun 3 personer jeg fik en rose af til min komf og de tre var min storebrors venner to af dem hedder patrick og mike de er søskene og rigtige rare og så var der jonas og han havede givet mig den smukkeste og dejligste rose som jeg blev så stolt over at have fået:')<3

undskyld denne lange lange tekst men skulle bare af med det!<3<3

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en af mine venner er kommet på hospitalet:(<3
Kommentér på:
en af mine venner er kommet på hospitalet:(<3

Annonce