{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

En trist samtale med min gamle chef :-( {{forumTopicSubject}}

Ringede lige til min gamle chef for at høre hvordan det gik. Havde godt se at hans ferie medhjælper havde skrevet noget på facebookk i mandags om at der blev stålet noget creme fra hendes badeværelse. Men undlod at kommenter det da jeg lige havde haft problemer med hans faste medhjælper.

Jeg ringer så og spørg hvordan det går. Det gik fint men han gik selv de her dage. Så får at få historien fra hans side spørg jeg så hvorfor.

Så fortæller han at hans ferie medhjælper som har været fast ansat i 7 måneder men stoppede pga sin ryg. havde haft weekend sidste weekend og da hun var kommet tilbage mandag morgen havde hun selv haft mad med( på gården er ALT kost og logi med) Hendes undskyldning var at deres mad ikke smagte af noget. Men sådan måtte det jo være, Det kunne de ikke gør noget ved. Om aftenen er min chef så nede ved hans søn på besøg da hans datter kommer og viser ham hvad ferie medhjælperen havde skrevet på facebook.

Jeg er så sød, at hjælpe til oppe på gården, fordi min kære søster har ferie smiley takken for det, er at en eller anden idiot har rodet i mine ting, brugt halvdelen af mit crem! Tak siger jeg bare, kan man ikke engang holde weekenden, uden ens ting skal rodes i!? Mister lysten til at være her!

Min chef har en datter på 15 og hans kone. og de har alt creme selv på deres eget badeværelse. Jeg har været på gården og kendt dem i 3 år nu. og jeg ved med 100% sikkerhed at der kunne de ALDRIG finde på.

Imens min gamle chef fortæller at det her begynder han bare at tudbrøle. smiley
Jeg ved min gamle chef var glad for mig da jeg arbejde der, men han er meget mere glad for hende der skrev det her på facebook. han kan slet ikke forstå det og er bare så ked af det.
Han havde tilbudt hende at han ville betale skoleophold+løn under skole. så hun intet selv skulle betale. Men det vil han ikke mere. Da han ikke vil risiker at hun bare skrider fra ham den første dag.

Syntes virkelig det er så synd for ham. Han vil gøre alt for sine medhjælpere de skal bare have det godt. og så gør hun sådan noget overfor ham. Ja ved slet ikke hvordan jeg skal tackle det.
Jeg kender på hans faste medhjælper, ferie med hjælperen og det hele. smiley

Har overvejet at ringe til hende og få en ordenlig forklaring. Men hvad skulle det hjælpe smiley Er også skuffet over hun skriver det direkte på facebook. Alle har facebook i dag og det er ikke ligefrem den bedste reklame for min gamle chef uanset om det er sandt eller hvad smiley

Skulle bare lige ud med hele den samtale jeg havde. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En trist samtale med min gamle chef :-(
Kommentér på:
En trist samtale med min gamle chef :-(

Annonce