3 måneders praktik men hvor ? hjælp {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle..
Jeg er lige blevet færdig med Hg og har fået den dejlige hue på
Nå men her om lidt nærmest skal jeg starte på tietgen skolen i odense og der skal jeg i et forløb hvor jeg er 2 uger på skole og 3måneder i forlagt undervisning (praktik i en virksomhed), og sådan de næste 2 år medmindre jeg finder en elevplads..
Nu er problemet at jeg er løbet tur for idéer til hvor jeg skal søge :S
Har masser af ansøgninger ude om elevplads, men enten svare folk ikke ellers tager de ikke elever ind, så nu er jeg gået i krig med at finde 3måneders praktik..
Første praktik periode er d. 20august så lige om lidt..
Nå men håber i har nogen idéer..
Alt har interresse, DOG ikke skobutikker (for det dårligt at lugten) og helst ikke dagligvarer butikker, men ellers alle andre butikker
Det må være på hele sydvestfyn, (Assens, Glamsbjerg, Faaborg, og alt det), samt helt ind til odense..
Håber det giver mening:)
HJÆLP er virkelig løbet tør :S
jul 2012
Følger: 17 Følgere: 16 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 11
I disse tider må man tage hvad man kan få, og jeg tror at dagligvarerbutikker er mere alsidige end du tror. Har du tænkt på, at man også kan blive elev i en kiosk eller på en tankstation.
Sørg for at du roser dig selv til skyerne i dine ansøgning - uden at lyve selvfølgelig. Når man søger pladser må janteloven ikke eksistere.
Derudover må din ansøgning ikke være på mere end en halv A4 side og flot stillet op, ellers gider mester højest sandsynlig ikke at læs den, da han/hun jo skal igennem mange ansøgninger de næste mange uger.
For det sidste skal du huske ord/sætninger som disse: "fleksibel", "altid godt humør", "ordensans" og "pligtopfyldende". Dernæst er det vigtigt, at du får nogen til at læse dine ansøgninger igennem for stavefejl og grammatik (forældre er sjældent gode til at kritisere indholdet).
Al held og lykke til dig
Mvh
Moustesgaard
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.602
Dagligvarer butikker kan jeg ikke holde til derfor må det ikke være det, har 2dårlige knæ og en dårlig ryg (som jeg self. ikke nævner i ansøgning, og folk ikke finder ud af da jeg er god til at bide smerten i mig, men derfor tager jeg hensyn til mig selv ved ikke at søge ting jeg ved bliver smertehelved)
3 måneders praktik men hvor ? hjælp