{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Hjælp til historie ... :) {{forumTopicSubject}}

Hej HG. smiley

Som overskriften siger søger jeg hjælp til lidt fyld i min historie, der bliver en "selvbiografi" om en pige fra en anden verden, der lever med en mor, stedfar og to søstre.

Historien bliver således at Cerysia (historiens hovedperson), fortæller om sit liv med en alkoholiseret mor, en stedfar der misbruger hende og hendes søstre, hendes had til "regeringen" der styrer det land hun bor i og hendes håb og drømme for hendes og hendes søstres fremtid.

Jeg har "introen" til historien der lyder sådan her:

"Cerysia.
Nu har jeg præsenteret mig. Hvad mere skal jeg sige? Alle tingene om min fortid og fremtid bliver jo alligevel afsløret i den historie jeg vil fortælle nu. Så hvad er pointen med at fortælle det hele nu? Så er der jo ikke noget … fyld, kan man vel kalde det, i min historie."

Jeg står så i denne svære situation at jeg skal bruge nogle navne til dyr, steder, mennesker osv og jeg er ikke SÅ kreativ at jeg kan finde ud af at lave helt nye ekstra ordinere navne. Så her kommer min liste.

Hovedperson: Cerysia = Primula

Lillesøster 1: Isolia = Lille sommerfugl

Lillesøster 2: Perilia = Sne

Alkoholiseret mor: Serilia = Smørblomst

Veninde 1: Nalesia = Rødhåret

Veninde 2: Tonilia = Lykke

Veninde 3: Chalia = Uønsket

Veninde 4: Delonia = Den der leder

Fyren Cerysia er forelsket i: ??? = ???

Pervers stedfar: ??? = ???

Borgmester: ??? = ???

Borgmesters kone: ??? = ???

Borgmesters søn 1: ??? = ???

Borgmesters søn 2: ??? = ???

Borgmesters datter: Yerenia = Krystal

Byen Cerysia bor i (Det er hovedsageligt et område der koncentrer sig meget om minearbejde, så gerne et tungt navn): ???

Hovedstaden: Nalem = Guldets By

Cerysias område (området er hovedsageligt kul- og jern-rigt, så meget gerne et navn der er tungt): ???

Hjorteligende dyr: ???

Fiskearter (Gerne fem navne hvis i kan komme på dem): ???

Rovdyr 1 (Stort sort panteragtigt dyr med glubske øjne): ???

Rovdyr 2 (Lille giftigt dyr, skorpionagtigt, på størrelse med en kat): ???

Områder (Helst omkring ti - tretten stykker, med forskellige ting som speciale): ???

Byer (To byer mindst i hvert område): ??? = ???

Gerne flere forslag hvis i kan komme på flere. smiley Ved godt det er en lang liste, men planlægger også at skulle udgive historien om Cerysia. smiley

God nat til jer alle sammen. smiley Og tak på forhånd. smiley

Mvh Jeanette Nielsen

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hjælp til historie ... :)

Annonce