{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

Jeg skal flytte hjemme fra {{forumTopicSubject}}

Jeg flytter hjemme fra i morgen, glæder mig helt vildt!!
Tror dog det bliver lidt hårdt, jeg tjener ikke så meget så det kan kun lige løbe rundt for mig og hesti, men det bliver alligevel godt at komme væk hjemme fra smiley
Hvordan klare i andre, som er flyttet hjemme fra med hest, jer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg skal flytte hjemme fra
  • #1   21. jul 2012 Mutti betaler alt bortset fra udstyr. Kunne aldrig drømme om at have hest, hvis jeg selv skulle betale. Jeg kan knap nok få det til at løbe rundt uden de mange tusind ekstra om måneden, som han koster.

  • #2   21. jul 2012 Jeg kan lige få det til at løbe rundt, men er så svineheldig at jeg flyttede sammen med min kæreste og han har et godt stabilt job, så han har ikke haft "behov" for en husleje, så har kunne lade alle mine penge gå til studier, rejser, hest, hund og mad smiley Hurra for en sød kæreste smiley

    Heldigvis til oktober får jeg min første elevløn! Får det dobbelte af hvad jeg får nu smiley :D smiley


  • #3   21. jul 2012 Du er heldig, jeg har altid betalt alt selv, da ingen af mine forældre har ret mange penge

  • #4   21. jul 2012 Kan lige få det til at løbe rundt , og må indrømme det kniper meget en gang i mellem , da min hest har fået den geniale idé at blive syg konstant

  • #5   21. jul 2012 jeg skal også flytte hjemme fra her i løbet i næste uge, det bliver så spændende, og ligesom dig tjener jeg heller ikke ret mange penge, men min søde mor hjælper mig til at kunne få det til at løbe rundt smiley jeg glæder mig også syyygt meget, så ved hvordan du har det smiley

  • helene
    helene Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Svar: 82
    #6   21. jul 2012 Jeg er også i gang med at sælge min, ikke fordi jeg skal flytte hjemmefra, for det gjorde jeg da jeg var 17, men fordi jeg skal flytte igen og skal leve udelukkende af SU, hvilket ikke holder. Held og lykke med det! smiley

  • #7   21. jul 2012 Jeg er på SU og har 2 heste + lejlighed i København.
    Mor betaler den ene hest og jeg den anden.

    Så en hest, lejlighed, regninger osv på SU, det kan altså sagtens lade sig gøre smiley


  • #8   21. jul 2012 Jeg solgte min da jeg skulle på su, desværre smiley Har altid betalt ALT selv, men så går det heller ikke når man kun har su, hvis han bliver syg og sådan smiley

  • #9   21. jul 2012 Jeg kan måske blive nød til at sælge hende, jeg er nemlig under uddanelse og skal flytte en del frem og tilbage de næste par år, så det bliver bestemt ikke nemt at få det til at løbe rundt, men jeg holder bare SÅ meget af min hest

  • #10   21. jul 2012 Hvor mange år drejer det sig om? smiley

  • #11   21. jul 2012 Jeg er så heldig at jemini heste står ved mine forældre, for ellers ville jeg heller ikke have råd til det med su, løn og hus..:)

  • #12   21. jul 2012 Mja, man må undvære nogle andre ting, men ingen af de ting er mere værd end en hest.
    Jeg tjener godt, mere end gennemsnittet på min alder, men altså en hest er dyr og jeg bruger hvad 5000 kr om mdr på min hest vil jeg tro. Det kan selvfølgelig gøres billigere, men min hest har en tendens til at have brug for dyrlæge mere end gennemsnittet smiley
    Så hvor mine kollegaer og venner på min alder sparer op til eller har købt hus og bil, så tager det bare mig længere tid at få råd til disse ting, fordi jeg har en hest i stedet. Men jeg ville ærlig talt ikke bytte smiley


  • #13   21. jul 2012 Vinnie: De næste 4 år, nu må jeg se hvordan det kan hænge sammen de næste par måneder

  • #14   21. jul 2012 Og jeg synes nu ikke det er fordi det er så svært at have råd til hest, havde også hest, mens jeg var på SU. Det som er svært, er at have en opsparing ved siden af... Som man jo har brug for til dyrlæge, og til senere at få råd til hus osv.

  • #15   21. jul 2012 Hmm okay, hvis det var færre år kunne man jo overveje udlån, men det er godt nok længe at låne ud smiley

  • #16   21. jul 2012 Ja, havde tænkt på udlån, men har bare hørt så mange dårlige historier fra folk som har lånt deres heste ud, så det tør jeg ikke

  • #17   21. jul 2012 Find en part der vil hjælpe med udgifterne? (:
    Find et godt billigt sted at ha din hest?
    Ved ikke om du har et job? Der er masser af muligheder for at beholde hesten, det kræver bare en prioritering (:


  • #18   22. jul 2012 Altså jeg lånte min ud, og det gik fint... lige indtil han blev solgt... så opførte hun sig som en 10 årig der ikke kunne få sin vilje smiley Men skriv kontrakt hvis det er og få på skrift hvem der betaler hvad smiley

  • #19   7. jan 2013 Uha, har også planer om ar flytte sammen med min kæreste her til efteråret og jeg er også så super bange for ikke at have råd til min hest til den tid, fordi jeg er studerende /:

Kommentér på:
Jeg skal flytte hjemme fra

Annonce