{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Sælge. Hvem af dem?! {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle ejlige heste folk.

Har det sku ik så godt. Vi har måske planer om at flytte på Sjælland i den lille by, Greve. Men så ska vi ha' hestene opstaldt. Vi har 3 heste, så det ville blive en dyr fornøjelse. Så vi bliver desværre nød til at sælge. Jeg kan bare ik tænke på at en af mine bedste venner skal væk smiley Vi har før haft nogle episoder hvor vi solgte en hest og den kvinde vi solgte hende til, solgte hende videre og nu er hun helt væk. SÅ ka ik klare tanken. Elsker dem alle lige højt.

Her er lidt om dem:

Asscoba: Har haft ham i længst tid. Han er 10 år, Traver vallak. Men han er meget misundelig når jeg omgås andre heste. Ellers meget god at ride. Meget nem at styre. Han havdet altid været der for mig når jeg blev ked.

Marcos: Har før været mishandlet. Så vi syntes ikke at han skal sælges videre. Men han er en rigtig sød og frisk Traver vallak på 8 år.

Blender Gilbak: Han er 12 år, Traver vallak. Den friskeste af de andre to. Har haft ham i 4 uger, men det føltes som en evighed. vi har et stærkt bånd til hinanden. Mine forældre tænkte på at sælge ham, men jeg elsker ham så ubeskriveligt højt!

Hvad ska jeg gøre?
Måske kender i et sted hvor man ka få billig opstaldning nær Greve/ i greve?

Kh Patricia.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sælge. Hvem af dem?!
Kommentér på:
Sælge. Hvem af dem?!

Annonce