{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.571 visninger | Oprettet:

Stankelben kan overleve alt! Hvorfor!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lidt af en angst for stankelben - insekter o.lign. generelt, men især stankelben. Får hjertebanken og svedture når jeg ser dem og de er i nærheden af mig. Nu skal i høre hvorfor.

sidste år havde jeg problemer med at de kom ind på mit værelse, fordi jeg glemte at lukke vinduerne efter det blev mørkt. Jeg kastede bøger efter dem (igen, jeg er pisse bange for sådanne dyr, så jeg nærmer mig ikke) når jeg ramte en, faldt den ned, jeg slog en ekstra gang og bruger 5-10 min på at holde øje med at den ER død.

En aften var der 5 på mit værelse (jeg troede nærmest jeg skulle dø). Efter at have slået alle ned, ville jeg endelig gå i seng. Men opdager et til, og tænker med det samme: Umuligt! jeg slog dem alle ihjel. lige pludselig var der to. Mere panik. Hen til de døde og kigge. VÆK! De var væk, genoplivet!! fml. Jeg sover i stuen ..

Her til aften var der et på mit værelse. Det første i år. Ingen panik, jeg har købt en elektrisk fluesmækker tiltænkt lige præcis de små uhyrer her. Jeg får den i første forsøg. Lader den riste til det ikke længere slår gnister, den lander ude i vores gang, uden for min dør. Ok, der kan den ligge til imorgen, så smider min far den ud. En time senere skal jeg på toilettet, åbner døren og, DEN LEVER! Den fucking bevæger sig og begynder at flyve. Fluesmækkeren frem igen, riste den endnu en gang, og denne gang HELT ud med det møgdyr.

Nu er faren ovre, men jeg undre mig. Hvordan fanden kan de krapyl overleve? De bliver min død endda, helt seriøst.

Emnet her er langt ude, jeg ved det godt. Det er et langt emne, om et stankelben. Sorry xD Det er skrevet i en sjov stemning, men jeg mener det sku helt seriøst xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stankelben kan overleve alt! Hvorfor!!
Kommentér på:
Stankelben kan overleve alt! Hvorfor!!

Annonce