Hööks - SÅ lang ventetid? {{forumTopicSubject}}
Er 110% sikker på at jeg ikke er den eneste der oplever det her, gang på gang..
Hööks, har nu været 2 måneder om at sende et underlag og et par bandager som ER på lager(!). Uuuuh, og de bliver bare ved med at rykke det!
Bestilte den 2. Maj, og fik af vide at det ville være hos mig den 5. Juni, fordi varen var blevet udsolgt og der skulle bestilles nye hjem, fair nok. Vi passerede den 5. Juni, og der var ingen pakke til mig..
Omkring en uge efter ringede min mor og spurgte hvor det blev af, de havde så glemt min bestilling og ville sende med det samme, så det skulle være hos mig den 25. Juni.
Hm, den dag gik også, og så skrev de den 27. Juni at kontooplysningerne til betalingen var udløbet, så det var først blevet sendt den dag..
Fedt fedt, nu er det så den 5. Juli, 2 måneder efter og har stadig ikke fået det som jeg har betalt for, for længst.
Suk
Andre der har oplevet det samme hos dem?
okt 2006
Følger: 55 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 431 Svar: 3.419
jan 2011
Følger: 61 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 54
jan 2011
Følger: 32 Følgere: 36 Heste: 7 Emner: 18 Svar: 54
Kamilla Pedersen xD ! - S har hun været heldig Hvad bestilte hun?
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.269
Men det fordi det midt i den travle tid.. jeg bestilt noget i fredags hvor alt skulle være på lager.. så er ret spændt på hvornår der kommer håber jeg få det i næste ugen =) Det eneste som undre mig er at de faktisk har trukket mine penge og burde de jo ikk gøre før pakken er sendt.!!
jan 2011
Også det der irritere mig mest i den her situation!
Men set på den lyse side, så hellere vente nogle uger længere,
På noget der er billigt og som for det meste ikke kan købes andre steder
sep 2009
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 2.359
jan 2011
Jeg brugte kun omkring de 350 kroner da jeg købte i Maj,
Et vildt fedt lime grønt dressur underlag fra Elevation Gold Medal®,
Og et par machene bandager til
Luna & Bettemus<3 - Nettop! Det er præcis det jeg har oplevet..
Nu står jeg dog ikke og skal bruge det jeg har bestilt LIGE nu, da jeg pt ikke har noget hest at ride,
Men da jeg bestilte det havde jeg jo, såhh..
Det irriteret mig lidt.
jan 2011
Ved ikke helt hvad jeg skal gøre?
Må kontakte dem ved nærmere når der opstår flere problemer.
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 2.359
feb 2011
Følger: 71 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 227 Svar: 2.191
sep 2009
Haha jah det er fordi jeg ikk har haft hest i 2 år så har bare solgt alt mit hesteudstyr. det eneste jeg har tilbage er en rebgrime og et kombi underlag og et dressur underlag og gemasher.. Men jeg har så købt min pony tilbage også få jeg intet udstyr på så jeg blev jo nød til og invitere i en trense og nogle grimer og træktove og købte også et par spring gemasher for dem jeg har er dressur. også købte jeg også nogle forskellige striglere. =) Og en fleece jakke til mig selv.. Såh jah hehe mangler stadig en masse og ja overvejer at bestille en longe gjorde og pessoa longe system og et bid for skal igang med og træne hende op nå jeg få hende hjem sidst på måneden.. for vi skulle gerne til store heste dag så skal lige have fået hende til og smide lidt sommergræs mave.
dec 2007
Følger: 128 Følgere: 102 Heste: 8 Emner: 60 Svar: 672
sep 2009
Jeg har også altid modtaget tingene i den leverings tid som jeg har bestilt i men pelejer også og vælge ting fra som ikk er på lager fordi jeg ikk gider vente..
men regner med at jeg først få min pakke i næste uge fordi som der stå på deres hjemmeisde så midt i højsæson der skal man regne 2-3 dage mere end normalt fordi de har så travlt.
jan 2011
L&B * Østergårdens Rideklub * - Heldige dig!
Camilla L - Iiih, lyder spændene! Gid jeg havde en hest, eller pony for den sagt skyld. Men ja, det er ret fedt at side og kunne pege på de ting man gerne vil købe på hjemmesiden, bare øv der lige skal betales
sep 2009
Haha jah det altid øv og skulle betale kan jeg kun give dig ret i.. Sys også det var dejligt og kunne shoppe lidt heste udstyr det lang tid siden sidst =) og jah glæder mig rigtig meget til og få min pony hjem igen
jan 2011
Når det ikke skal være til sig selv
Luna & Bettemus - Ohhhh, kender jeg kun alt for godt!
Havde det PRÆCSI på samme måde da jeg skulle have mit simkort til min IPhone 4,
Ventetiden føles som en evighed
jan 2011
Følger: 61 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 54
Hööks - SÅ lang ventetid?