{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

sjovt at se folk starter forfra {{forumTopicSubject}}

ja, her nu med det nye design, er det som vi alle starter forfra på hg hehe.. man kan virkelig se hvilken forskel der er... hehe

f.eks har jeg oprettet en hest for 4-5 timer siden, og hun har nu kun 29 velkomster hehe tror aldrig jeg har oplevet en indstemning/udstemning tage så lang tid HE he

men er nu lidt sjovt at se hvordan det hele har haft udviklet sig hen over dagen smiley

andre der har oplevet sjove/anderledes hændelser herinde i løbet af dagen...

så kom frit frem med det ;D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sjovt at se folk starter forfra
  • #1   4. jul 2012 Synes folk overreagere med det nye design. smiley
    Altså i starten var jeg da virkelig også sur på siden - pga. hastigheden, og at alle mine forums-emner blev gjort offentlige når det var privat, og deraf slettede jeg min bruger.

Har nu oprettet en ny, og må give dig ret!
    Det tager moooonster lang tid at få heste stemt ind, og nu er det den eneste hest jeg orker at oprette ligenu, så kan virkelig intet gøre, for stortset det hele kræver du har en hest oprettet. smiley

• #2   4. jul 2012 hehe hvorfor slettede du dog din bruger?? heh dine forums emner er jo til gænglig selvom du sletter din bruger

• #3   4. jul 2012 Alt tager helt vildt lang tid herinde i dag smiley mon ikke det er opstarts problemer?? - lad os håbe det... og jo jeg er snot forvirret over dette nye udseende, men vi skal nok vende os til det smiley

folk går helt amok over det nye design.. de skal nok komme ned på jorden ige smiley

• #4   4. jul 2012 jeg var godt nok tæt på at slette min profil i formiddags gg hver gang jeg ville på HG fik jeg bare en gang volapyk og et mystisk link til siden hvor man ingenting kunne se
    det var godt nok belastende. og tænkte åh gud nej da jeg så skulle logge på det nye.
    det tager tid at finde ud af specielt for mig der bare ikke kan finde ud af computerhalløj men mon ikke det bliver godt når det køre som det skal. udseendet har jeg vænnet mig til på hunde og kattegalleri

• #5   4. jul 2012 Jeg skynder mig ind og hjælper folk med min stemme.
    Vidste ikke der var et problem med det smiley

.. Jeg har oplevet en annonce jeg oprettede i eftermiddags. Den er kigget på 9 gange.. og den jeg lige har oprettet har allerede overhalet den..
    Så folk er begyndt at få overskud til at bruge siden "normalt" smiley

• #6   4. jul 2012 Fordi det var private ting jeg havde skrevet i forums herinde, til folk jeg ikke kender, og ikke så mine venner skulle se dem. smiley

• #7   4. jul 2012 Synes faktisk også siden allerede går meget hurtigere! smiley

• #8   4. jul 2012 tak camilla. heh jo det er nok den eneste hurtel jeg har haft med hg idag udover det var langsom, og mit første indtryk var "hold da op en gang roderi" men ja,... vi vender os da nok til det, men sys faktisk det er meget lyst?? hehe

Josefine, så hedder du ikk noget lign igen? for de emner du har lavet bliver jo ikk slette fordi din bruger slettes..... men man kan vel indstille sådanne ting??

• #9   4. jul 2012 Jo, jeg hedder det samme, men pointen var at mine venner ikke havde direkte adgang til emnerne når du klikkede ind på min profil. smiley

• #10   4. jul 2012 arha? javel, hehe finder nok lige ud a det senere hehe... men man må vel ku indstille om forums emne bør ku føres direkte

• #11   4. jul 2012 giv det nu nogle dage.. tålmodighed er der godt nok mange der mangler..

• #13   4. jul 2012 Jeg blev helt imponeret over, folk stadig lægger annoncer ind , etc. Jeg tror lige, der går lidt tid, før jeg skal rode mig ud i sådan noget igen.

Det eneste, jeg sad og kæmpede med i går, var at ændre mit profil billede. Det jeg gerne ville have op, ville den absolut ikke lægge ind, ved ikke hvorfor.

• #15   4. jul 2012 Jeg er VILD med det nye HG.....

• #16   4. jul 2012 Synes generelt det er dejligt, at der er blevet lavet mørkere farver. Jer der også er på hundegalleri osv ved, hvor lyst det var til at starte med, meget meget lyseblåt, det var ikke til at holde ud og sidde foran. Så det er dejligt der er blevet lyttet til brugerne! smiley
    Det komme til at tage lidt tid af vænne sig til -det jeg har mest imod er, at jeg gerne vil have en så privat profil som muligt, men på det punkt vil jeg så nok bruge face mere til nogle ting, da man jo derinde kan indstille som man vil. Nogle mennesker har lidt for travlt med, hvad andre går og laver...!!!
    Når det så er sagt, så er det et problem der også var der før, dog er det med det nye design blevet endnu lettere at "stalke" smiley

• #17   4. jul 2012 Men ja -det er ligesom at være nybegynder igen, har heldigvis nået at prøve det lidt på de andre gallerier smiley

• #18   4. jul 2012 Hehe, jeg tror det mest forvirrende var da jeg ikke kunne finde nye hændelser knappen. Jeg troede helt de havde droppet den smiley smiley

Kommentér på:
sjovt at se folk starter forfra

Annonce