{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Av mit ben ! {{forumTopicSubject}}

Jeps . Som overskriften siger . Har ondt i mit ben .
Er nok heller ik så mærkeligt, hvem ville ikke have det hvis de sad i en kørestol, fik smertestillende og havde gips til over låret ?

Kan i gætte hvad der er sket ?

..

Jeps, har nemlig brækket benet. Det skete i søndags kl. ja, formiddag smiley

Var nede at ride på vores ridebane, og springe, da mig og Sami kom forkert på et spring, hun stoppede, og dum som jeg var, skvattede jeg af ! Landede meget uheldigt på mit højre ben og knækkede skinnebensknoglen (ka ik lige huske den latinske betegnelse smiley ) AV ! Nå, jeg troede ikke det var gået så slemt , men til min forfærdelse, kunne jeg ikke løfte mit ben smiley Skyndte mig at ringe til mine forældres telefon (de var oppe i huset, 50 m væk) og de kom selvfølgelig straks.. De fik indfanget Sami, som gik rundt og trådte på tøjlen , og fik båret mig op (skal lige siges, at jeg havde sikkerhedsvest, ridehjelm samt rigtige støvler på) ! Der lå jeg så lidt , mens mine forældre fandt ud af om vi skulle på skadestuen og så kørte vi. Blev så indlagt søndag aften efter llaaaaannnnnggg ventetid og diskussion om jeg skulle opereres og var der til tirsdag, hvor jeg kom hjem og her sidder jeg så smiley

Jeps, det var lige min lille historie smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av mit ben !
Kommentér på:
Av mit ben !

Annonce