Hjælp til Statsamtet. {{forumTopicSubject}}
Jeg håber der er en eller flere kloge mødre herinde. da jeg ikke er oprettet på baby galleri poster jeg den her.
Jeg skal i statsforvaltningen nu på Torsdag, fordi min søns far vil have fastsat en samværd ordning og jeg vil gerne have nogen gode råd.
Jeg står midt i et drama omkring min søn og min x og hans nye kæreste.
Min x er en rigtig STOR bølle, han laver indbrud, tager stoffer, ryger hash og ryger ind og ud af fængslet - dette har stået på siden han var 14 år , han er 25 idag.
Han har ikke set min søn siden han var 3 mdr gammel - der gik jeg fra ham fordi han var så uansvarlig og røg ind og sidde igen. Han har flere gange været voldelig overfor mig og sagt at han havde lyst til og kaste min søn ind i væggen når han græd..
Han har nu fået en ny kæreste som har 2 børn og hun er ikke en skid bedre end ham. Og nu efter han ikke har set sin søn i over et år og ingen interesse har vist overfor ham OVERHOVEDET, så søger han pludselig om samvær og sviner mig til på facebook.
Mit spørgsmål er så bare. Kan jeg forlange at han skal ligge rene urin prøver ?
Kan jeg bruge de ting jeg ved han gør/har gjort,uden og bevise det, eller kan jeg kun bruge de ting jeg har beviser på?
Og kan jeg forlange at der bliver foretaget en børnesagkyndig underøgelse og at samværet bliver overvåget ?
Jeg håber VIRKELIG der er en herinde som kan svarer mig på mine spørgsmål.
Hvis jeg ikke må poste det her herinde så vil jeg gerne undskylde på forhånd ..
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 18 Heste: 3 Emner: 128 Svar: 1.551
jeg er ikke sikker på hvordan den nye forældreansvarslov bliver brugt pt, for den skal jo laves om... men som den var da jeg var i retten, lægger den op til at den der samarbejder må beholde barnet...- så jeg har nok samarbejdet for meget, for deres værdiløse rygklap...
for når man så ringer til deres anonyme rådgivere fordi faren gør uacceptable ting, så får man at vide at det er ens eget ansvar at melde til politiet mm.... så...
tag til mødet, vær ærlig og følg dit moderinstinkt, lad dem ikke presse sære aftaler ned over dit hoved, som skader dt barn... det er ikke farligt at komme i retten man kan endda få en gratis advokat i den slags sager, hvis man har lav indkomst.
jan 2005
Følger: 63 Følgere: 51 Heste: 4 Emner: 95 Svar: 647
Mange tak, prøver derinde imorgen, eller os opretter jeg en profil på babygalleri.. (:
Ja det er en rigtig træls situration
jan 2005
Følger: 63 Følgere: 51 Heste: 4 Emner: 95 Svar: 647
aug 2008
hvis nu der bliver en aftale om samvær, så få lavet noget om hvordan det skal foregå hvis der bliver mere afsoning til far i fremtiden.... der er jo en del ventetid, hvis aftalen skal ændres....og når man har svært ved at blive enige om div. ændringer, er det det der står i aftalen man skal rette sig efter.
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.121
Det er blot vigtigt at forklarer statsamtet hvor lidt interesse faren har haft i sønnen og hans ve og vel, hvis du kan dokumnetere at han hverken har været ved sønnen ved fødseldagen og juleaften vil det være en rigtig god ide.
Jeg vil også mene at statsamtet selvfølgelig vil se på det hvis faren har været straffet og for hvad og hvornår samt om han har haft fast bolig i de sidste 6 måneder
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 97
feb 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Heste: 3 Emner: 56 Svar: 206
aug 2008
Hjælp til Statsamtet.