{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Chef ødelægger mig- 2 mdr tilbage :-( {{forumTopicSubject}}

Det bliver langt.

Da jeg startede på min uddannelse gik alt perfekt de første 13 måneder i praktik havde jeg 1 syge dag i ALT. Så startede jeg et nyt sted hvor min kæreste også arbejdede. Der startede chefens mor med at hakke mig på alt hvad jeg lavde. intet var godt nok.Chefen og jeg bliver enige om at det ikke gik. Stedet var for stort og jeg kunne ikke overskue det. Jeg findet 14 dage efter et nyt arbejde. de første 5 månder går det super skønt. arbejder, arbejder og arbejder. mere end jeg skulle. men jeg elskede at være der. pludselig gik det ned af bakke, jeg begyndte at blive syg og lave en masse fejl. i april gik det helt galt. jeg meldte mig syg fordi jeg ville til læge og finde ud af hvad jeg skulle gøre for jeg kunne ikke mere. gik med selvmordstanker og var klar til at opgive alt. da jeg melder mig syg den sidste dag slår det klik for min chef og han begynder at svine mig til og halvvejs fyre mig. Jeg tager så til læge og han konstatere en depression hvor jeg skal starte til psykolog og få antidepressive piller. Vi bliver enige om at jeg skulle deltidssygemeldes. så jeg har maks 20 timer i ugen. hele maj og juni måned har jeg ikke haft EN sygedag. Jeg har spurgt om jeg kunne komme sener eller gå før hvis jeg skulle noget. Min chef ansætter så en til at aflaste mig. og det går super godt.
Jeg har så ferie i 14 dage. fra 21 juni -2 juli. jeg spørg så min arbejds kollega om hvornår vi kunne være færdige i morgen fordi jeg gerne ville have undervisning ¨på min egen +min venindes som jeg skal ride den her uge. Han skriver så at siger at det ved han ikke. Jamen det er da helt i orden. Jeg ville enlig bare vide hvor lang tid han havde været om det de sidste 14 dage.
Jeg skriver så til min chef og spørg pænt om jeg må komme før og gå før. så det stadigvæk gav det samme timer i morgen. Og så skriver han til mig at det kunne jeg ikke fordi jeg skulle malke selv. DER kommer jeg så i tanke om at min anden arbejdskollega havde ferie fra den 27 juni af. Så det var helt i orden. så ville jeg bare nøjes med undervisning på min egen.
Så går der en halv time. så ringer min chef til mig. Spørg pænt om jeg har haft en god ferie og virker rigtig glad. Da jeg så svare på om jeg havde haft en god ferie bryder helved løs.

han sagde til mig UDEN jeg nåde at forklar eller forsvar mig. At jeg ikke skulle gå og udeligere arbejdet og arbejdstider, og at jeg skulle tage mig sammen. ikke være syg. brokke mig og at jeg nu havde de sidste 2 måneder at at vise jeg kunne klare arbejdet og ellers ville han ikke sende mig på mit sidste skoleforløb.

Jeg er 100% sikker på at det er min nuværende chef der har ødelagt mig psygisk. At han har krævet for meget af mig, presset mig for hårdt og altid været efter mig. Og nu kan jeg ikke mere. To måneder lyder ikke som lang tid. Men når man ikke har lyst til at gå på abejde så kan jeg slet ikke. jeg er stadigvæk syg, får piller og psykolog hjælp. Men det fatter min chef bare ikke.

Men syntes heller ikke jeg kan gå ud og søge abejde for 2 måneder og bede ham den nye om at betale 5 måneders løn til mig i mens jeg er på skole.

Nej hvor er jeg forvirret. Jeg ved bare at forsætter jeg ødelægger jeg mig mere og så er det ikke sikkert jeg klare skolen heller.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chef ødelægger mig- 2 mdr tilbage :-(
  • #2   1. jul 2012 Synes det er en svær situation, men synes nu egentligt også det er lidt unfair at du skyder skylden på din chef. Du har ansvaret for dig selv og din egen krop, og hvis du er syg, må du melde ud at du ikke er i stand til at arbejde, heller ikke på aflastning. Tror de gårdejertyper er af den mening, at psykiske lidelser ikke er så alvorlige som de egentligt er. Tag en pause fra skoleforløbet, og kreer en masse "mig-tid", og fokuser på, at blive rask, så du er i stand til at håndtere arbejdet, og så du ikke får tilbagefald smiley

• #4   1. jul 2012 Ellers har du vel en uddannelsesaftale hvis det er i forbindelse med skoleforløb?
    Nu ved jeg ikke, hvilken landsdel du er fra, men jeg ved, at dem der sidder på kontorerne i Herning gør rigtig meget for deres elever de har ude, hedder det landboungdomskontoret?
    Kan ikke huske det, men det ER hjælp at få selvom du ikke er i et forbun, så hvis jeg var dig ville jeg få fat i dem. Det belv vi opfordret til at gøre, hvis vi fx ragede uklar med en arbejdsgiver, så vil de hellere end gerne hjælpe.
    Det kan måske virke uoverskueligt, kender alt til det med at have en depression osv., men man skal dælme være ved godt helbred for at kunne holde til at være syg, og man er (desværre), sig selv nærmest...

Bortset fra det, så er din chef da en >bip< -men kender mentaliteten indenfor det fag visse steder, så ja...

• #5   1. jul 2012 Orv, der er rabat på stavefejl i dag XP

• #6   1. jul 2012 Håber DU ka samlemodet igen .......

Jeg er tæt på at sige at du INTET har at miste....... Ved godt at psyken driller, men jeg ville være fræk nok til at gå til chefen og sige det bare ik er godt nok.....

Desværre er ALT blevet så EGO.-centreret, så man ikke ka ha plads til at være i en anden skala, og få tid til at bearbejde sig selv smiley

Jeg håber og tror på at du finder ud af at du er god nok, og det er dine omgivelser der forlanger og kræver for meget af dig,,,,,,

Hvis dui har overskud....så GI DEN GAS.....for tror ik din chef forventer at du gir tilbage......

Kommentér på:
Chef ødelægger mig- 2 mdr tilbage :-(

Annonce