{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.060 visninger | Oprettet:

Fra rødt til blond. {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg har i et par måneder været rødhåret, og er nu begyndt at blive rigtig træt af det, da det falmer ekstremt hurtigt. Jeg havde så begyndt at tænke på at blive lyshåret, men ved ikke om det er nogen god idé... Mit hår er sådan en mærkelig klam orangerødbrun agtig farve, men ved ikke om det er bedst at farve det helt mørkt inden jeg begynder at farve det lyst, eller om jeg bare kan farve det lyst med det samme? Men håbede lidt på at der var nogle af jer der havde erfaringer med at farve håret fra rødt til blond :-).

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra rødt til blond.
  • #1   28. jun 2012 Det bliver svært, de røde nuancer sidder rigtig godt fast i håret smiley

• #2   28. jun 2012 Ja, det er også derfor at jeg er lidt bange for at begynde at farve det lyst, hvis nu det bliver grimt og orange smiley

• #3   28. jun 2012 Er lige gået fra kulsort til blond... fik lavet lyse striber i.. i 4- 5 gange, nu er jeg så næsten helt lys blond :o)

• #4   28. jun 2012 Trådstarter - må jeg også lige spørge om noget?:P

• #5   28. jun 2012 Tøsen?
    Har du ikke billeder d:
    overvejer lyst hår igen (:
    Er helt sort nu nemlig (:

• #6   28. jun 2012 øhm... næh det har jeg egentlig ikke smiley Men gik fra 6 års farvning af hår absolut kulsort til næsten lys blond... har lidt forskellige nuancer af den blonde farve i håret pga. striberne... skal lige se om jeg kan finde et link der ligner min nuværende hårfarve...

• #7   28. jun 2012 Maria og Penelope - Ja?:-)
    Tak for jeres gode råd!:-)

• #8   28. jun 2012 det kommer an på hvad du har farvet håret rødt med... henna er svær at få af.

hvordan har du tænkt dig at ende og hvor meget gyldent skær du kan leve med, det er ingen hjælp at begynde at farvet håret mørkt før du farver lyst igen, håret vil lysnet fra sort blive : brun rødbrun orangerødt-orange-gul-hvid- og falde af hihhi- ej men det er en "omvej" at farve mørkere.... og det kan godt smadre håret så det bliver elastik agtigt og filtrer meget.

det kan være rigtig svært at få de sidste orange/gule farver ud af håret med hjemme-farve, specielt i langt hår.

hvis jeg var dig, ville jeg købe en eller 1-2 pakker affarvning og en ren 7 eller ren 8 hårfarve- (lidt lys leverpostej-agtig) 1-2 stk. alt efter hvor meget hår der er. hertil en billig shampoo. så vidt jeg husker er det 1 skefuld opblandet afblegning til 3 skefuld shampoo, som man blander og smører i håret. - det skal ikke i hovedbunden!

det skulle gerne give et fimset lys-orange hår. i med leverpostej farven, så skulle en anelse af det gyldne gerne skinne igennem, så det var til at holde ud at se på.

og så laver du lyse striber med resten af affarvningen smiley

• #9   28. jun 2012 - ville bare høre om jeg godt bare kan farve mit røde hår brunt?

• #10   28. jun 2012 http://www.mynewhair.info/wp-content/uploads/2008/10/medium_hairstyles1.jpg

ca. denne farve har mit hår nu.... 4 - 5 gange hos frisør siden feb. i år smiley

• #11   28. jun 2012 Kia V - Tusinde tak for dit råd, det er noget jeg vil prøve tror jeg!
    Maria og Penelope - Man kan sagtens farve rødt hår brunt, men der vil bare stadig være et rødt skær i fordi at det røde ikke kan falde ud smiley

• #12   28. jun 2012 Du kan godt bare farve det blondt. smiley

Evt over et par gange, har jeg gjort mange gange. smiley

• #13   28. jun 2012 fra rød til brun plejer at gå fint så længe den brune er mørkere end den røde, og man tager lige højde for at der kan komme et rødere skær i den nye brune farve, end der er uden på æsken

• #14   28. jun 2012 - jeg tror endda der er kommet et rigtigt afrensnings produkt på markedet, i stedet for at man selv blander shampoo i en gang afblegning. det er sikkert lettere at arbejde med det færdiglavede produkt.

god fornøjelse

• #15   28. jun 2012
    Det kommer meget an på fra person til person. Jeg har en veninde, som ville være lys igen. Efter noget lilla og rødt hår. Så vi affarvede det bare, og det har vi kun gjort 4 gange nu. Og hendes hår er lyst nu. Uden den grimme røde skær, men det havde dog lidt gulerød i starten, men det ikke så slemt at rende rundt med. Har selv prøvet det smiley

• #16   28. jun 2012 man kan sagtens være heldig at farven slipper hurtigt og at håret kan tåle gentagne lysninger uden at blive rigtig slidt, 4 gange affarvning kan være rimelig skrapt for håret. men hellere sildt end rødhåret, når man nu har besluttet sig for at skifte farve ;D

• #17   29. jun 2012 Jeg gik fra kulsort til platin/silverblond...

Jojo, farven blev rigtig flot.... Men mit smukke hår faldt af..

• #18   29. jun 2012 Melanie Divine - Det er det jeg er så bange for sker ved mig, men faldt det af sådan at det blev tyndere, eller??? men jeg vil jo ikke farve det så lyst, da mit hår også afbleger i den sol vi ikke har lige fortiden, men tænker mere at farve det i sådan en naturlig blond, lever postejs agtig til at starte med, og måske lyse striber.:-)

• #20   29. jun 2012 Michaela B - Nej, det faldt af.. Jeg havde hår ned til over brystet og nu har jeg nogle steder til ned over ørerne og andre steder til skuldrene.. Og så er det selvfølgelig også blevet tyndere.. Mit hår kunne simpelthen ikke tåle den omgang og jeg kan nu slet ikke børste det før det er tørt, for det falder af.

Jeg har heldigvis en dygtig veninde der laver extensions.

• #21   1. jul 2012 Årh hvor ærgeligt smiley

Jeg havde købt en leverpostejsfarve, som desværre ikke ville trække igennem, så jeg smækkede en afblegning i, så blev det desværre knaldorange, og jeg satsede og smækkede en til i, og igår farvede jeg det igen, og det er næsten ved at være lyst nu... heldigvis, er mit hår ikke faldet af, og det ser slet ikke slidt ud smiley

• #22   1. jul 2012 Min veninde afblegede sit hår, fra rødt til blond. De første mange gange havde hun stærkt candyfloss-lyserødt hår. Nu, efter 4/5 afblegning er det stadig en sart lyserød.

Det gik dog noget nemmere for mig. Jeg afblegede og så har jeg ellers brugt askeblond afblegning/hårfarve og mit hår blev hurtigt rimelig naturligt at se på. Undgå de blonde farver med røde nuancer i - askeblond er godt.

• #24   1. jul 2012 Silvershampoo og askeblond farve er rigtig godt til at mindske gule og røde nuancer. Jeg vil slet ikke have nogen form for varm eller gylden farve i mit hår, så jeg bruger silvershampoo til at holde den kolde grå farve.

• #25   5. aug 2012 ville lige lave en update på mit projekt. (godt nok lidt sent, at skrive, men hellere sent end aldrig :b) Jeg farvede mit hår med en leverposteg først, men den trang ikke igennem. 10 minutter efter smækkede jeg en silver blond hårfarve i, men fik så orange hår. så straks ned til matas og købe en ekstra, og farve igen. dagen efter farvede jeg det så lyst en gang til. og to dage efter fik jeg det også lige farvet igen, og mit hår er helt perfekt lyst, og har ikke taget nogen form for skade smiley

• Bianca A
    Bianca A Tilmeldt:
    sep 2018

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #26   24. sep 2018 da du satte silver blond hårfarven i, blev det så værre eller bedre? jeg har nemlig brun/orange hårfarve nu og ønske en askeblond hårfarve men føler ikke frisøren opnår mit ønske og jeg ønsker ikke striber fordi jeg syntes det er grimt. jeg vil helst have en hel hårfarve overalt smiley ?

Kommentér på:
Fra rødt til blond.

Annonce