{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Øv for en træls aften! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lidt øv-hat på.
Sidder og knokler med en 24 timers historieforberedelse. Emnet er egentligt okay, men er bare gået helt i stå nu hvor jeg skal i gang med at lave en disposition for hvad jeg vil sige til fremlæggelsen.
Havde så håbet på at en løbetur kunne hjælpe lidt på koncentration og motivation, men det er selvfølgelig blæst op her til aften ):
Sidst men ikke mindst er det surt at se alle de glade mennesker med hat på pryde ens facebook-side, bare for at minde en om at man stadig har et år tilbage. Glad på deres vegne - men ville ønske det var mig ;)!!

Så min aften står på historie!
Hvad skal i bruge aftenen på :)?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv for en træls aften!
  • #2   26. jun 2012
    Skal ikke lave noget som helst :o) Har været ude og ride og tage billeder af min veninde der blev student idag.

Er også liiiiidt irriteret over billederne - ikke over at de har taget en STX eller hvad de nu har, men over de er færdige og får huen på.
    Droppede selv ud af 2g sidste år, så hvis jeg ikke havde gjort det havde jeg været færdig i år.
    Men på den anden side, så ville jeg ikke kunne bruge gymnasiet til noget, for det er ikke den vej jeg vil..

Men jeg vil bare gerne være færdig og ud i det virkelige liv :o)

• #3   26. jun 2012 Nanna: Ikke så sjovt når ikke man føler sig sikker i faget. Er også noget nervøs for historie, frygter nok mest min lærer :s Men du må have held og lykke med det :)!

Krikken: Kan godt forstå dig, og lyder da rart at du ved hvor du vil hen af i livet. Jeg sidder på gymnasiet fordi jeg ikke har nogen som helst anelse, lige meget hvor meget jeg tænker over det. Men kan også godt mærke at jeg bare gerne vil videre, ud og opleve noget andet end at sidde på en stol dagen lang smiley

• #4   26. jun 2012 Har haft min sidste dag med min pony i dag. Hun skal aflives i morgen, efter 6 næsten 7 helt fantastiske år.....

• #5   26. jun 2012 Twister&Johanne: Hold da op. Det er jeg ked af at høre, men håber i har haft en god dag sammen.

• #6   26. jun 2012
    Nana K - Går på Hg nu så mine dage er heldigvis ikke så lange smiley
    Men efter jeg droppede ud havde jeg ½ år hvor jeg fik fuld tid på mit fritidsarbejde og nøj.. Hvor er det lækkert med 10.000kr udbetalt om måneden og at være ude og arbejde istedet for at sidde på en stol og glo..
    Selvom jeg næste år kommer på et år med noget mere kreativt, så keder skole mig alligevel.

• #7   26. jun 2012 Krikken - Jeg havde et år på efterskolen i en projektklasse i 10. som ligesom hjalp mig til at blive klar til skole igen. Efter 9. var jeg også lidt træt af den konstante tavleundervisning smiley
    Heldigvis keder skolen mig ikke som sådan, er faktisk glad for at gå i skole og glæder mig til at finde ud af hvad jeg vil læse på universitetet (som trods alt er min eneste fremtidplan) smiley Efter at have set min lillebror (som så absolut ikke er en skole-menneske) kan jeg kun forstille mig hvor træls det må være at kæmpe sig igennem skolen hvis ikke det siger en noget :)!

• #9   26. jun 2012
    Det er dælmer træls - universitetuddannelse ville hænge mig langt ud af halsen :D. Nu er jeg aldrig en der har haft svært ved skole ting, især ikke hvis jeg lige gider gør en indsats, så det er til at overkomme.

• #10   26. jun 2012 Jeg tror jeg vil forberede en konkurrence til min blog, hvis jeg da kan komme op af sengen, jeg kom til at ligge lidt for godt.. ;D

• #12   26. jun 2012 Øvøv...

Der har været lidt over en måned mellem mine to eksaminer - den sidste er her i morgen. Mit emne er også fint nok, men hold op hvor er jeg dog umotiveret. Er sådan halvt om halvt gået på ferie oppe i mit hoved. Jeg har lavet min disposition, fremlæggelse osv., så det er egentlig klar. Skal bare lige læse det igennem et par gange, inden jeg går i seng, og så må det sgu gå som det nu går smiley Derefter kan jeg holde to månederes sommerferie forhåbentligt smiley

Kommentér på:
Øv for en træls aften!

Annonce