3.676 visninger
|
Oprettet:
Biologi C-eksamen! :-) {{forumTopicSubject}}
Hejsa søde HG-tøser!
Min lærer sagde til mig, at jeg gerne måtte tage min bog med ind til selve eksamen, men nu hvor jeg lige har læst et dokument på nettet så jeg at det ikke er i orden?
Må man kun medbringe sine notater og ikke sin bog?
- Maja
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.671
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.447
Til selve prøven må vi kun medbringe de noter vi har skrevet til forberedelsen samt en rapport. Sådan som jeg har forstået det. Hvis vi gerne vil vise og fortælle om en illustration fra bogen, må vi gerne tage den med ind, men vi må ikke sidde og læse op, og den skal lægges væk når vi er færdige med den.
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.975
- du kan godt tage bogen med ind til selve eksamen, men det ville være en dårlig ide. Læren har på forhånd givet dig hvad du skal snakke om, og der er så kort tid, at du ikke får mulighed for at snakke om ting i bogen også.
- stx-eksamen her, ved ikke om det ændrer noget
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 6 Emner: 16 Svar: 740
Vi fik vores 7 dage inden eksamen. Så kan man stille og roligt få lavet disposition til de enkelte spørgsmål. Bilagene må man så vente med at se, til man har trukket spørgsmål.
feb 2011
Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 484 Svar: 4.531
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.447
"I må have alle hjælpemidler med ind i forberedelsestiden: computer, bog, noter, rapporter mv.
Til selve eksamen må I også have det hele med ind! Det er ikke smart at stå og vifte med computeren inde til eksamen. Rapporter bør være skrevet ud. I kan godt vise noget fra jeres rapport, men I skal kunne tale frit om spørgsmålene uden hele tiden at kikke i rapport eller fx bogen.
I skal selvfølgelig bruge det spørgsmål som I har trukket til at forklare ud fra, lige som I også bør bruge de figurer, der er i bilagene. Endelig må I selvfølgelig gerne støtte jer til og kikke i de noter I har lavet i forberedelsestiden."
Biologi C-eksamen! :-)