{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Røgelse, urter og olier..?! {{forumTopicSubject}}

Hi Hg...

Da jeg synes det er utrolig fasinerende sådan noget med spritualitet og hvordan kroppen reagere på forskellige ting, vil jeg nu utrolig gerne have købt lidt ting så jeg selv kan begynde at udforske lidt.

Kunne godt tænke mig noget der virker beroligende. Er der nogle er jer der har erfaringer med disse ting såsom olier, urtete, røgelse eller andet..?
Hvis ja, hvor køber i så jeres 'grej'..?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Røgelse, urter og olier..?!
  • #1   16. jun 2012 Ja :o)
    Lavendel har altid haft en rigtig god virkning på mig.
    Røgelse kan man sommetider købe i helse butikker, det samme med urter.

Bøger køber jeg som regel over nettet. Jeg bor i midtjylland og der er det meget svært at finde sådan noget hos boghandleren.
    I Ribe har de den hyggeligste lille spirituelle butik hvor du kan købe krystaller, bøger, tarotkort, englekort, amuletter og meget mere og så er hun så sød og rar kvinden som har butikken.
    Kan desværre ikke huske adressen men det er en ganske lille butik :o)

Du kan evt. benytte nogle af de her forummer. Dem har jeg selv brugt meget før i tiden (er ikke så aktiv lige pt da jeg har for meget andet i privaten).
    http://hedningene.dk/
    (link fjernet)
    http://www.selvet.dk/

Kan ikke lige hitte flere lige nu, kunne kort se at dem jeg normalt brugte ikke er der mere :o) sig til hvis du finder nye sites.

Og der ud over så spørg endelig. Jeg har "praktiseret" i over ti år nu, og selvom det pt er lidt roligt så ændre det ikke på min viden :o)

• #2   16. jun 2012 Olier og urtethe har ikke meget med spiritualitet at gøre, det er bare kemi *G*
    olier frigiver et kemisk stof som kan påvirke dig på enten den ene eller anden måde, og urter indeholder vitaminer og div. kemiske forbindelser som virker healende på kroppen, og uden bivirkninger fordi at det jo er naturmedicin smiley
    lidt alla det samme med krystaller.. et kemisk stof i en stærk krystal binding og denne kan også frigive sine bestanddele og energi. smiley

hvis du vil ha fat i noget beroligende så er baldrian rigtig godt smiley men det kommer nok an på HVOR beroligende det skal være *G* baldrian er godt inden man hopper under dynen, og ellers bruger jeg det til mine heste for at få den ned på jorden, fx i forbindelse med skader er baldrian guld værd smiley

Kommentér på:
Røgelse, urter og olier..?!

Annonce