{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For - og i mod wintec??
  • #2   12. jun 2012 Jeg er helt vild med alle wintecsadlerne. De virker super godt, og er selv ejer af 3 stks smiley

• #3   12. jun 2012 ved close contact får du et meget fladt sæde, hvorimod du får et mere dybt sæde i jumpmodellen.

Jeg foretrækker jump modellen.

Og wintec/bates er fantastisk smiley alt er så simpelt og enkelt ved de sadler, man får meget kvalitet for pengene efter min mening. Der er super mange rigtig gode løsninger

• #4   12. jun 2012 Synes også de er gode, hvis de kan ligge på hesten. Ulempen ved dem er, at sadelmageren ikke kan gøre noget ved dem, hvis de ikke ligger ordenligt :-).

• #5   12. jun 2012 » Ida & Chanel - NEVERSAYNEVER | Belieber ! :

Der er jeg lige nødt til at rette dig smiley kun venligt ment, men det kan sadelmagerne godt.

De kan både lægge ekstra puder i og fylde uld i. smiley

Så de kan sagtens tilpasses. Ved 100 % at de gør det i Mosbæk rideudstyrs butik i Aars.

• #6   13. jun 2012 Jeg er bestemt ikke fortaler for Wintec.. Synes de er tæt på pap og plastik til overpris..
    Har kendt flere hvis heste har fået temmelig ondt i ryggen, da luften kan flytte sig i puderne, og hvis man så har en hest der kræver at den ligger på en bestemt måde, så har dne bare fordelt luften, så den lagde forkert igen..

Synes også gjordstropperne får fir hurtigt i stykker og ja, kunne blive ved.

da prisen på Wintec efterhånden er den samme som gode lædersadler med uldstopning, ville jeg meget hellere overveje sådan en..
    Kieffer f.eks. kan du også få ændret bom i, og det er noget bedre kvalitet..

• #7   13. jun 2012 Jeg har en Wintec dressursadel og er mega glad for den, har lige haft hesten checket at kiropraktor og der var ingenting at komme efter smiley Men man skal selvfølgelig holde øje med om den passer, som ved alle andre sadler.

Kommentér på:
For - og i mod wintec??

Annonce