172 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

HaHa grineren lige i aften HaHa grineren lige i aften

har lige redet ved godt det er sent, en skridttur uden sadle og med hovedeøj, kun skridt, men så kom vi til en lille mark og jeg travede mens min mor lod hendes hest græsse og så satte jeg i trav op mod hende(ca 25 m fra hende) og så satte pingo ellers i fuld jording og et bukspring, og jeg blev bare siddende selvom det var anden gang jeg red tur uden sadle og det var mørkt, gan er meget afhængig af heste og så på vej ´hjem af,.. så havde knapt nok travet på tur uden sadle men nu har jeg jordet uden sadle og var med iu et lille glæsdes bukspring;D hehe havde bare lige lyst til at sige det til jer!!

har i oplevet noget lignende ?? begyndte også at storgrine;D

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HaHa grineren lige i aften
  • #1   3. okt 2006 *GAN* =han

• #2   3. okt 2006 faktisk præcis det samme, bare med grime og træketov (det skal lige siges at man ikke kan styrre tarzan sådan )
    og så sad vi to mand :S hehe

**pisse** sygt . . hehe

• #3   3. okt 2006 hanse bukker tit når han er på tur, og på bane gør han det ogs en gang imellem , han gør det ikk altid i glæde .. det er pisse træls for når jeg så ryger a slår jeg mig altid mega meget /:

• #4   3. okt 2006 (han bukkede ikke, men begyndte og jorde ! hehe )

• #5   3. okt 2006 han bukker heldigvis kun af glæde, det er sådan at han får tilskud og det gir ham enormt meget energi, så kan ikke have pisk med nu fordi han er så frisk og har være til spring igår og stævne i weekenden så han er iukke blevet redet så meget så det forklarer nok hans mega energi

det er godt jeg er springrytter så bliver siddendde på det meste;D

i 1½ år har han bukket med mig tre gange

da jeg lieg havde fået ham på vores første, nok hans eneste skovtur i flere år, hvor han bev så lykkelig, der røg jeg af men pyt(jeeg var en lidt dårlig rytter dengang) og så her i søndags han var pohidste over en hest på folden og så galoperede jeg lidt om kap med en på en åben ridebane, så red hun næsten ind i mig så pingo hoppede ud af abnene og så lige en mulighed for joding og endnu et glædebuk kom

og så idag;D heeh men nu blir han sat ælidt ned i tilskud, han får vist lige rigeligt;:D

• #6   3. okt 2006 øffe ej hvor træls, men bare op på hesten igen ikke?;D

• #7   3. okt 2006 undksuld staefejene kan ikke ramme de rigtige taster;D

• #8   3. okt 2006 se kan slet ikke skrive.;D hehe foxysuua, havde regnet den ud;D vi mennesker er ikke altid så vågne;D

• #9   3. okt 2006 Ja har helt vildt mange gange taget en tur på Rubina, enten uden sadel med hovedtøj eller med grime og træktov.. Hvor hun også bar bukker løs... Det for griner smiley

• #10   3. okt 2006 Jeg har prøvet sådan noget alla det ..
    men det var med sadel! Anden gang vi red tur spurgte jeg min far om jeg ikke måtte ride lidt stærkere! Far troede jeg kun skulle trave , Men jeg viste godt det ville komme til at gå stærkt , Så jeg klemte bare mindimalt og isan var bare væk ! Jeg kom til at slippe tøjlen med fik hurtigt fat igen . Men han bukkede en smule .. =)

MYzh her fra

• #11   3. okt 2006 muhahaha loollloollolloo
    hheh grineren hahaha ggg*GG*GG*G**G**GG*G*G

havde lige lyst til at spasse lidt

godnat alle sammen ej igen gas skal se noget i flimmer kassen

Kommentér på:
HaHa grineren lige i aften

Annonce