{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Projektuge - mangler idéer til projekt! :-) {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har snart projektuge, og mangler lidt inspiration til hvad jeg skal have om.
Overemnet er "ude", og jeg har fundet noget, men er bange for, at det er et lidt for svært emne... Er der nogen der har nogle gode og kreative idéer? smiley bare kom med en masse forslag, det ville være rigtig dejligt!

Håber I har en god lørdag aften, og tak på forhånd! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projektuge - mangler idéer til projekt! :-)
  • #1   2. jun 2012 Noget om hvilken effekt det har på os mennesker at være i naturen, både fysisk og psykisk, overvej, undersøg og tag stilling til, hvad det er godt/skidt ved at bo i storbyer uden natur, om mennesker i det hele taget kan tåle det i længden? Der er jo flere og flere bymennesker, der får større og større behov for små haver osv, midt inde i byerne for at komme tættere på naturen..

Eller man kan se det på en helt anden måde; Hvordan påvirker det mennesker af være lukket ude at en gruppe, af et fællesskab?

smiley

• #2   2. jun 2012 *ude AF en gruppe..

• #3   2. jun 2012 Kan du evt. skrive, hvad du har tænkt på?

De to gange jeg har lavet projekt, har jeg haft om ungdomskriminalitet smiley
    Første gang var overemnet "tid", og anden gang var det "overgang".
    En god idé er at finde et emne, der virkelig intresserer dig, da det ellers kan blive kedeligt i længden.
    Du kan som udgangspunt "proppe" ethvert emne ind under dit overemne, men det er vigtigt, at du samtidig kan argumentere for, hvordan det passer ind smiley

Håber det hjalp dig lidt til at komme lidt videre med overvejelserne smiley

• #4   2. jun 2012 tusind tak, rigtig godt emne! det vil jeg helt klart tage til overvejelse! smiley faktisk et ret spændende emne, som jeg egentlig aldrig har tænkt over...tak!

• #5   2. jun 2012 malene: altså det er lidt svært for mig at forklare hvad det er jeg havde tænkt på, og det er jo lidt det der er problemet. Min far er ved at skrive en bog om noget han kalder slangen, noget psykologi, som godt kan være ret indviklet. Emnet skulle hedde noget i retning af - Inde i slangen, ude af fornuften. Men jeg er bange for, at det bliver for indviklet, og jeg kunne godt tænke mig at finde et emne som er tværfagligt, hvor man kan trække flere fag ind over...
    og tak for hjælpen! smiley

• #6   2. jun 2012 Det lyder ellers spændende smiley
    Forstår dog godt, at du gerne vil have noget tværfagligt, da det også bliver mere intressant for "lytterne" smiley

Kommentér på:
Projektuge - mangler idéer til projekt! :-)

Annonce