{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
327 visninger | Oprettet:

Giv ris/ros til min springning {{forumTopicSubject}}

hej.

jeg har lige været til stævne i weekenden, og jeg rider lx på den her video, for hest, springene er lidt små men det er fordi det var min ridelære der bestemte højden i lx.

jeg rider næsten hele banen uden den ene bøjle da jeg tabte den i starten af banen.

men kom med noget ros/ris.

http://www.youtube.com/watch?v=9ny3z6EJvTY

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Giv ris/ros til min springning
  • #1   2. okt 2006 Lx?? nu må det da stoppe *G* Det så da fint ud... hvor høje var de spring?? fint klaret uden bøjlen, jeg prøvede engang at stigremmen "hoppede" helt ud så bøjle og rem og det hele røg på jorden.. det er også øv..
    hilsen Matilde

• #2   2. okt 2006 rigtig sødt , men du skal give lidt mere efter over springne,

• #3   2. okt 2006 kunne ikke se den..

men kender det godt det med at tabe sine stigebøjler.
    jeg taber dem også når jeg skal springe hehe.

• Cory R
    Cory R Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 28
    #4   2. okt 2006 ris herfra... Basmati

• #5   2. okt 2006 pas på du ikke hiver hesten i munden efter springet . ellers sidder du flot tilbage inden springene smiley

smil anna

• #6   2. okt 2006 Det så da rigtig fint ud, men du kunne måske prøve at lave lidt letsæde på de lange strækninger. På den måde vil hun din hest også automatisk gå lidt mere fremad.
    Ellers synes jeg at det var rigtig fint, især det dér med da du tabte bøjlen (:

• #7   2. okt 2006 Jeg syntes det ser fint ud. Du holder en god grundrytme hele banen rundt. Og det er vigtigt ! Et lille råd skulle være (som de andre siger) du må godt give lidt mere efter i tøjlen over springet. Men det er rigtig svært når springene er så små. Du kan jo næsten ikke nå at løfte dig, inden du skal sidde ned igen. Så jeg syntes egenlig det er fint det du gør. For du støtter jo hesten fint i springet. Alt for mange ryttere slipper bare tøjlerne, og lader hesten selv klare arbejdet. Det kan gøre mange heste forvirret.

Men i det hele taget - Meget flot smiley

• #8   2. okt 2006 fint, men synes du virker lidt stiv i det..

har engang skulle stige op på min pony, med det samme jeg sætter foden i stigbøjlen og lægger al min vægt på, falder den ud.. shit det gjorte ondt at glide ned langs en lorte sadel.! og dte har jeg prøvet op til ´flere gange, og engang da jeg galoperede..!

Kommentér på:
Giv ris/ros til min springning

Annonce