{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

Mig !
Mig !
Følger: 1 Emner: 26 Svar: 124

Falske heste? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har et godt råd til hvordan man finder bevis på at en hest er falsk? For jeg har fundet en person herinde med op til flere heste der tydeligvis er falske (det kan feks ses på baggrunden). Og denne person har tidligere oprettet falske heste. Men HA'erne vil jo gerne have beviser inden de gør noget (det er jo forståeligt nok). Er der nogen der har gode råd? Skal man bare begynde at gå billeder igennem på nettet? Det bliver jeg jo aldrig færdig med.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falske heste?
  • Mig !
    Mig ! Tilmeldt:
    mar 2004

#1   1. okt 2006 Det kan jeg desværre ikke da vi ikke må hænge folk ud i forummet. Men jeg kan fortælle at billederne ser MEGET profesionelle ud, og at dømme ud fra den måde hun snakker/skriver vil jeg gætte hun er 12-13 år, og jeg tror det er de færreste på den alder der kan tage billeder der er bedre end mange uddannede fotografer. Hun skriver hun selv har taget dem på deres gård. Men de forskellige heste går tydeligvis på forskellige folde da hegnet og baggrunden slet ikke er ens. Plus der er bjerge på det ene billede, og huse der bestemt IKKE er danske på nogle af de andre.

• #2   1. okt 2006 Mystisk.. hvordan kan vi se hende hvis vi ikke kan få et link ?

• Mig !
    Mig ! Tilmeldt:
    mar 2004

#3   1. okt 2006 Jeg vil ikke hænge folk ud i forummet da det ikke er tilladt (og heller ikke er pænt at gøre hvor alle kan læse det). Jeg søger bare råd til hvordan kan evt kan lede efter beviser. Jeg er 100% sikker på de heste er falske. Jeg vil jo bare gerne finde nogle beviser inden jeg skriver til en HA'er.

• #4   1. okt 2006 Hvad er hestenes race?

• #5   1. okt 2006 <b>Mette</b>

Jeg tror jeg har set de billeder, men det er vidst længe siden, du kan vel som sådan ikke finde nogen beviser du kan linke det til HA'erne og bede dem undersøge sagen nærmere, det er det mest rigtige at gøre

• #6   1. okt 2006 Hvordan ser hestene ud? Tror måske jeg har set dem.

• Mig !
    Mig ! Tilmeldt:
    mar 2004

#7   1. okt 2006 Hestene har kun været herinde i omkring en uges tid. Et par dage før hun oprettede dem oprettede hun en hvor der tydeligvis var store bjerge i baggrunden. Der var nogle stykker der spurgte om de var taget i DK, og hun sagde ja (siden hvornår har DK fået bjerge?). Den hest blev slettet, og et par dage senere begyndte hun så at oprette dem der er herinde nu. Og de heste er meget lignende, billederne er bare lidt mere diskrete.

• Mig !
    Mig ! Tilmeldt:
    mar 2004

#8   1. okt 2006 Der blev engang skrevet at man ikke må. Men jeg er villig til at skrive det i en privat besked da det jo så ikke er at hænge personen ud offentligt.

• #9   2. okt 2006 du må godt skrive et link til mig i privat besked

• #10   2. okt 2006 skriv om det du skriver nu...
    Med baggrunden, giv dem linket til hestene og forklar at der ikke er bjerge i danmark (medmindre de voksede op i nat smiley ) og forklar måske mere, så tror jeg også de kan se det, og giver hende nok en advarsel eller et eller andet...

Du må meget gerne give mig linket i mine private beskeder...

• #11   2. okt 2006 Åh ja, de heste har jeg også set.. Det er også der hvor der er forskellige heste i den samme hests profil.. Og ja, bjrge i DK hvornår er det sket??

Kommentér på:
Falske heste?

Annonce