732 visninger
|
Oprettet:
Frk Hansen! * Beauty & Basil *
1. nov 2009 Følger: 19 Følgere: 20 Heste: 4 Emner: 50 Svar: 172
1. nov 2009 Følger: 19 Følgere: 20 Heste: 4 Emner: 50 Svar: 172
Healing af hest :) {{forumTopicSubject}}
Jeg får Healer ud til min hest på Tirsdag
Jeg ved ikke om jeg skal tro det? hvad jeg skal forvente osv.
er der andre der har prøvet det & kan forklare mig lidt?
& evt fortælle lidt historier?
jun 2011
Følger: 41 Følgere: 40 Heste: 3 Emner: 24 Svar: 293
Jeg er stadig lidt skeptisk, men det virkede jo for mig, mere en så meget andet gjorde.
nu ved jeg godt nok ikke hvilken forbindelse det er i, at du skal have den healet
apr 2011
Følger: 84 Følgere: 89 Heste: 2 Emner: 75 Svar: 306
jun 2011
Følger: 41 Følgere: 40 Heste: 3 Emner: 24 Svar: 293
Men healing, Det synes jeg virker, selv om det måske lyder lidt mere overnaturligt
apr 2011
der er ikke så meget trylleri i det Healing virker på rigtig mange gode måder, så måske der er lidt mere imellem himmel og jord end man regner med, ikke for at lyde overtroisk nu har jeg bare selv oplevet så mange ting på egen krop inden for healing og hypnose
nov 2009
Følger: 19 Følgere: 20 Heste: 4 Emner: 50 Svar: 172
Nå men ja, aner ikke hvad jeg skal forvente, men jeg glæder mig da lidt alligevel (:
Kunne godt tænke mig af prøve det på egen krop, og se om der var nogen ændring? (: nu må vi se
apr 2011
nov 2009
Følger: 19 Følgere: 20 Heste: 4 Emner: 50 Svar: 172
men udover det er der INGEN problemer med hende
mar 2007
Følger: 140 Følgere: 82 Heste: 27 Emner: 20 Svar: 264
nå men en dag var hun hjemme ved os og vi havde lige fået ny sofa, og jeg blev ved med at sige til vores hund han ikke måtte hoppe op, så tog hun ham hen og nussede ham lidt og til sidst sagde hun til ham '' er det en deal'' og siden da har han aldrig været i sofaen, og det er en halvt år siden nu, og i vores gamle sofaer lå han tit i.
hun kunne også fortælle at han ikke ville have vi nullerede hans øre, da det gjorde ondt.
hun kunne så også lige fortælle at vi havde en spøgelse, en gammel sømand, så det har så gjordt at jeg ikke turde sove alene ude ved min mor XD
er meget overtroisk, og er sikker på at hvis jeg ser et spøgelse i mors hus kommer jeg aldrig tilbage:)
hende fra min mors arbejde sagde også hun kunne komme ud til vores heste hvis de var syge eller der var noget.
og så fortalte hun at alle kan heale, det er også healing når en mor trøster ens barn, det er bare ikke alle der ved det:)
Healing af hest :)