{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

deler lige min lørdagaften med jer. {{forumTopicSubject}}

Nu vil Jeg dele min lørdag aften med jer venner ...:o)

Først og fremmest vi bor jo ved vandet så det er jo nærliggende at have en BÅD, så Herren køber sig en lille jolle med påhængsmortor, så kan man jo sejle lidt og evt fiske :o))
Nå... han invitere mig ud og sejle lørdag aften, jeg var lidt skeptisk, sikker på at der stak noget under, og jo, nogen skulle jo hjælpe ham med at slæbe den tunge tingest ud i vandet.
Ja ja... vi får den ud, jeg får sop i mine ridestøvler og går ind på stranden og tager dem af samt sokker, tøffer ud i vandet igen, og HVINER så selv naboer kan hører det ..:o), vandet er jo SKIDEKOLDT !!!
så udspiller flg samtale sig :
han: du kan da bare hoppe op i båden .
mig : sgu da ikke før den er fri af sandet din tosse !!
han : nå men så hopper jeg op.
mig: skrub ud din idiot, jeg kan sgu da ikk skubbe båden med dig i !!!

Jeg var IKKE negativ, men skulle da vist nok nå at blive det !!
nå... den kommer ud på smult vande og vi sætter mortor ned i vandet.
så siger jeg :
mig : skal den sidde så skævt ?
ham : den sidder da ikke skævt.
mig : jo den gør, propellen er jo nærmest under båden, den skal sidde lige ned.
ham : det skal du ikk blande dig i, det har du ikk forstand på !!

nå nå !!
vi får startet skidtet, og den tøffer fint derud af, han får sejlet i buer og rigtigt prøvet af hvor god den er til at dreje og sejle rundt, vi er nu nået ud på midten mellem kalvehave og møn, så kan jeg pludselig lugte noget, ligsom brændt gummi !! mortor sætter ud og begynder at ryge !!
han siger :
ham : det var da mærkeligt, vi prøver at starte den igen.
mig: jamen den lugter og ryger !!!
ham : mumle mumle
mig : jamen det se lige der ..!! det ene beslag er da knækket !!
ham : jamne hvad ...?? og der kommer benzin i vandet !! hvad sker der ???
mig : det er nok ikk en god ide at starte den igen !!
ham : jamen hvad gør vi så ???
mig jamen så må vi ro ind , skal jeg tage årene ??
ham : NEJ.. jeg kan godt selv !!
mig : nå nå..

han tager årene, sidder nu baglæns mod land, så han kan ikke se hvilken retning han roer, jeg bliver ved med at sige : du skal altså mere til venstre, nej DIN venstre !!
midt i et åretag vender han sig halvt for at se hvor vi var, så falder han bagover ned af sædet, og taber årene i vandet !! KORS ALTSÅ !!
han kommer lynhurigt op igen, får fanget den ene, og så må vi padle med en åre (ret svært) for at få fanget den anden. det lykkedes til sidst .
jeg spørger for 10 gang : SKAL jeg ikke ro den båd ind, men NEJ han kan godt selv. det skal siges at det var han så ikke en ørn til, der blev slået mange hulle i luften med de årer, uden vi kom nogen vegne, til sidst fandt han dog en rytme, og det gik LAAANGSOMT indad.
da vi endelig havde fast grund under fødderne, havde vi følgende samtale.
Ham : det gik da meget godt :o)
mig : nå synes du... (blik med isende kulde)
ham : ja da , ha ha, hvad ville du have gjort hvis ikke vi havde fået fat i årene igen .. he he.
mig : bundet rebet om livet på dig, og den anden i båden, sparket dig i vandet og havde kommanderet SVØM !!!
ham : åh ha ha ha ha, jamen det var da sjovt, synes du ikk ??
mig: NEJ, som om det er morsomt at du har ødelagt en mortor til 8000 kr, plasket mig til med vand fordi du ikk kan finde ud af at ro, og du gad ikke engang hører efter hvad jeg sagde omkring den mortor der sad skævt, derfor knækkede den i beslaget samt mortor blev overbelastet og gik i stykker !!!
Hvorefter jeg tager mine (våde) ridestøvler og går meget fornærmet.
senere kom han og fortalte at det var rigtigt at mortoren sad skævt, og derfor gik den i stykker.
ja ja ... hvis de mænd bare gad og hører efter hvad vi kvinder siger , så gik det dem noget bedre for vi har jo ret !!

Enden på historien er at den nye mortor er sendt til mekaniker, og så kommer min gode mand her i går aftes og siger jeg har fået den gamle mortor til at virke, skal vi ikke afprøve den ??
NEEEEEJ.... jeg skal ALDRIG ud og sejle med dig igen !!!!
gå ud og lug dine jordbær og glem de tossede ideer !!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  deler lige min lørdagaften med jer.
Kommentér på:
deler lige min lørdagaften med jer.

Annonce