{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med video?
  • #1   19. maj 2012 hvis du har hørt om to andre så er du ikke den eneste nej......

sorry kunne ikke dy mig..... men jeg ved ik om der er problemer med at lægge video ind,det er ikke lige den funktion jeg bruger mest

• #2   19. maj 2012 Haha, lagde godt mærke til det bagefter :b jeg var meget træt smiley

• #3   19. maj 2012 Har skrevet til to hjælpe adminds og den ene gav ikke en skid hjælp(overvejer faktisk og klage efter som jeg bare fik henvisningen om at søge i kontakt hvor svaret ikke var!)

Mig og min veninde kan heller ikke.. og det er SÅ ringe at det har varet i 3 dage nu når man så betaler penge for det..

Den anden administratere Skrev at hg var klar over problemet og det blev sendt til big admin..

• #4   29. maj 2012 Hej NBM,

Hvis du fortsat har problemer med videoupload, så må du meget gerne sende en mail til support@bazoom.dk, hvor du vedhæfter det pågældende videoklip samt et link til din konto på siden, så skal vi se nærmere på det smiley

Line: Hjælpeadministratorerne kan desværre ikke selv gøre noget ved videoproblemer, og det er derfor du er blevet sendt videre til kontakt. Kan man ikke finde svaret i FAQ, så kan man via kontakt sende en mail til supporten. Vi vil også meget gerne høre fra dig på ovenstående e-mailadresse, hvis det stadig ikke er lykkedes at uploade videoer.

Mvh. Rikke/HesteGalleri

Kommentér på:
Problem med video?

Annonce