{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

GLÆDE!! :') {{forumTopicSubject}}

Åh, dette er et kæmpe glædesindlæg..
Jeg rider den her elevhest, Blackie (oprettet på min profil).. Han er ret lille (jeg er 185..) han er spinkel og følsom. Han har trippet meget, og pakket sit hoved ind.. Han har udviklet sig meget positivt, ingen tvivl! Men iiiih! I dag fik jeg privatundervisning. Og jeg kunne ikke være gladere! :') Han gik dejlig dybt og kom og brugte ryggen. Pludselig kom der sving og luft i hans trav! han har haft MANGE problemer med højregaloppen, dårlig balance og man brugte nok 10-15 min på at få ham i rigtig galop. I dag.. Første forsøg, rigtig galop!! :') åh, hvor er jeg LYKKELIG! Han er bare blevet SÅ fin. Og blev SÅ glad da min ridelærer derefter kommer hen og siger til mig, at vi godt kunne komme et godt stykke vej sammen og jeg aldrig havde redet ham så flot før. Jeg har længe drømt om at købe ham, rideskolen købte ham vidst, sammen med sin søn, for mellem 5000 og 10000, så vildt dyr kan han ikke være, da han ikke er populær heller. Åhhh, hvor ville jeg ønske jeg kunne overtale min mor.. Han er virkelig min drømmehest. Har aldrig følt sådan for en hest før, ikke engang min tidl.lånehest igennem 5 måneder. Ham her har jeg kun redet fast i 2-3 måneder..

Blackie, min drøm! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GLÆDE!! :')
Kommentér på:
GLÆDE!! :')

Annonce