{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
168 visninger | Oprettet:

jeg vil have oprettet et emme {{forumTopicSubject}}

men man må ikke skriv her inde mere nu får jeg nok en adværesle mere men pyt med det jeg finder bare et andet sted at lave emmer jeg flytter til HN der bliver man ikke frossen som de skriver jeg vil blive HG er ved at bliver for meget !!!!!!
læs hurtig om lidt er dette emme nok væk !!!!!
for alt bliver slettet uden at man ved havd man gør forkert de skriver at jeg har lavet en genpostning men jeg har ikke skrevet her inde i meget lang tid !!! dumme HG

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg vil have oprettet et emme
  • #1   24. sep 2006 » FoxySuua [grab a spoon] « jeg skrev et inlæg hvor jeg skrev at jeg havde fået ny foto jeg ved ikke lige hvad der var gladt i det har kun skrevet sådan et inlæg to gange i alt den tid jeg har været på HG så jeg kan ikke lige forstå det !!! er lidt forviret over det
    men man må når bare lade være med at skriv mere her inde så er man da sikker på ikke at blive smit ud

• #2   24. sep 2006 mange gange undskyld lover at jeg aldrig nogle sinde skriver mere om noget som helst undskyld

• #3   25. sep 2006 syndes osse det er ireterrene. Man sidder og skriver med en massei et emne og pludselig er det væk. Jeg syndes i skulle fjerne det med det samme i stedet for 10 havl timeefter !!!!

• #4   25. sep 2006 Feks når man bliver frosset skulle i skriv hvad grunden er ellers kan man jo ikke ændre sig når man ikke ved hvad problemet er på alle dyreprofiler evt hvis en hjælpeadministrator ser dette måtte det gerne siges til dem der foretager siden

• #5   25. sep 2006 Helle>
    Jeg synes det er en god ide med 10 indlægsreglen, ville bare, som dig, ønske, at det kunne blive overholdt.

Jeg foreslog på et tidspunkt, at man lavede visningen i trådene om, som man hele tiden opdaterede rækkefølgen, alt efter hvilke indlæg der blev besvaret.
    Sådan at sorteringsrækkefølgen blev, at den tråd der stod øverst, var den tråd der senest var blevet besvaret.
    På den måde kan relevante/stadig aktive tråde blive rykket op hele tiden, og stadog stå blandt de første 10, hvorimod intetsigende/døde tråde blev skubbet længere ned i køen, og først blev rygget op når der blev skrevet et indlæg i det.
    Min teori er så, at det ikke ville være et problem med genpostninger (jf 10 indlægsreglen), da de hurtigt ville blive overhalet af interessante tråde, og blive skubbet ud af de første 10 på forsiden....

• #6   25. sep 2006 Diana brix> der bliver altid sendt en advarsel.

årsagen til at du ikke har modtaget den kan være, at din mail server blokker dem ud som uønsket post, eller at din mailadresse er angivet forkert.

Kommentér på:
jeg vil have oprettet et emme

Annonce