168 visninger
|
Oprettet:
jeg vil have oprettet et emme {{forumTopicSubject}}
men man må ikke skriv her inde mere nu får jeg nok en adværesle mere men pyt med det jeg finder bare et andet sted at lave emmer jeg flytter til HN der bliver man ikke frossen som de skriver jeg vil blive HG er ved at bliver for meget !!!!!!
læs hurtig om lidt er dette emme nok væk !!!!!
for alt bliver slettet uden at man ved havd man gør forkert de skriver at jeg har lavet en genpostning men jeg har ikke skrevet her inde i meget lang tid !!! dumme HG
mar 2006
Følger: 45 Følgere: 41 Heste: 9 Emner: 66 Svar: 93
men man må når bare lade være med at skriv mere her inde så er man da sikker på ikke at blive smit ud
mar 2006
Følger: 45 Følgere: 41 Heste: 9 Emner: 66 Svar: 93
mar 2005
Følger: 75 Følgere: 72 Heste: 3 Svar: 879
mar 2006
Følger: 102 Følgere: 86 Heste: 7 Emner: 11 Svar: 708
feb 2006
Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.842
Jeg synes det er en god ide med 10 indlægsreglen, ville bare, som dig, ønske, at det kunne blive overholdt.
Jeg foreslog på et tidspunkt, at man lavede visningen i trådene om, som man hele tiden opdaterede rækkefølgen, alt efter hvilke indlæg der blev besvaret.
Sådan at sorteringsrækkefølgen blev, at den tråd der stod øverst, var den tråd der senest var blevet besvaret.
På den måde kan relevante/stadig aktive tråde blive rykket op hele tiden, og stadog stå blandt de første 10, hvorimod intetsigende/døde tråde blev skubbet længere ned i køen, og først blev rygget op når der blev skrevet et indlæg i det.
Min teori er så, at det ikke ville være et problem med genpostninger (jf 10 indlægsreglen), da de hurtigt ville blive overhalet af interessante tråde, og blive skubbet ud af de første 10 på forsiden....
feb 2006
Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.842
årsagen til at du ikke har modtaget den kan være, at din mail server blokker dem ud som uønsket post, eller at din mailadresse er angivet forkert.
jeg vil have oprettet et emme