{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.679 visninger | Oprettet:

Vand i benene.. af hvad?!?! {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Jeg er kommet ind i et ret irriterende problem. Lad os starte fra begyndelsen...
I weekenden den 14.-15. april spiste jeg en del bananer. Min kæreste og jeg skulle være sunde og bananer smager godt, så der røg nogle stykker. Dog har jeg hørt at bananer binder vand til kroppen, hvilket resulterede i at jeg ikke kunne lukke mine ridestøvler mandag, tirsdag, og onsdagen efter. Weekenden efter igen kom jeg igen til at spise lidt bananer og mine hævede ben vendte tilbage. Det er 1½ uge siden jeg har spist en banan, men mine ben er STADIG hævede (vand i). Min vægt er ikke steget, og kan umuligt tage SÅ meget på på mine leg fra den ene dag til den anden..
Når jeg har haft mine ridestøvler på og haft lukket dem så langt op jeg kan, så kan man på mit ben se at alt "vandet" (eller hvad det nu er) er presset op i det øverste af min leg, så der er en hel bule..
Jeg skal ride stævne på lørdag, og det ser ufattelig sjusket ud at ride rundt med halv-åbne støvler, så jeg prøver imorgen at se om en vanddrivende pille kan være en midlertidig løsning. Forsvinder vandet i mine ben ikke i næste uge, så må man jo til læge, for jeg vil da ikke mene at det er normalt at ens ben har så meget vand i sig lige pludselig i så lang tid??
Jeg ved godt man kan få vand i kroppen, men lige frem i flere uger i træk? Hvad kan det komme af? Kan det komme af noget man spiser eller hvordan?
HJÆÆÆLP.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vand i benene.. af hvad?!?!
  • #1   2. maj 2012 Hmm... Kan det måske være en form for allergisk reaktion du får af bananerne?har du i den tid hvor det har stået på spist noget som du ikke plejer? Ring til din læge imorgen! smiley

• #2   2. maj 2012 Din vægt kan svinge +- 3 kg pga. af vand i kroppen..

Og ganske rigtig binder bananer væsken i kroppen - det kan fx. være skyld at at man bliver hård i maven smiley

Det siges at folk der skal til taffel hos dronningen spiser bananer inde, da man nemlig ikke må gå på toilet under hele aftenen.. smiley

• #3   2. maj 2012 Jeg ville helt klart ringe til lægen og høre, fordi det lyder da som du måske skal have vandrinde.

Ellers sid oppe med benene, masser dine ben op af mod knæet, for at sætte gang i kredsløbet.

Kommentér på:
Vand i benene.. af hvad?!?!

Annonce