{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

at lave en film :) {{forumTopicSubject}}

heeg HG smiley

først vil jeg gerne søge lidt hjælp smiley
jeg har besluttet mig for at lave en film om min nye hest, men jeg mangler lidt et program til det? mange af jer laver film af jeres heste hvor der både er videoer og billeder af hesten + musik der passer til. jeg ville endelig bare vide hvilket program i har brugt til det? og hvordan i fandt ud af at det skulle være ligenøjagtig den sang ? jeg syntes selv det er meget svært at vælge.
og om nogen af jer måske vil hjælpe mig igennem det da jeg er ret ny angående at lave film smiley

Du skal være meget velkommen til at skrive, da jeg er åben for ALLE råd!

MVH Nihole


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at lave en film :)
  • #1   22. apr 2012 Windows Movie Maker!

    Jeg har nogle sange her.

    Burhan G - En Sang Til Dig
    Fordi at jeg har kæmpet med kodyret til min pony i 7 år nu, og endelig er vi på toppen af bjerget!

    Rasmus Seebach - Mere end kærlighed
    Fordi at 1. jeg kender Rasmus, så han har også set videoen, og 2. de samme grunde som ovenover.

    nu skifter vi hest! Denne her hedder Snowflake(I daglig tale Bøh), og den er lige blevet solgt. Den var mit et og alt sammen med min egen pony og jeg savner hende som pesten!

    One Direction - Moments
    Jeg knækker sammen hvergang jeg hører den. Helt seriøst, min sløjdlærer var engang ved at ringe til en ambulance fordi at jeg bare knækkede sammen af gråd, og kunne ikke snakke.

    Rasmus Seebach - Gi' slip.
    Totalt tudesang..

    og nu.. Til Bøhs ejer. Det hele passer ikke perfekt, men hun er som en storesøster for mig!
    Chris Medina - What are words.


  • #2   22. apr 2012 Hvor finder man alt det musik til Windows movie maker? Man må jo ikke hente det. Og fatter heller ikke lige hvordan man klipper sammen så har ligesom opgivet alt det der.. =/

  • #3   22. apr 2012 Lyder rigtig godt! tror jeg vil gå i gang med det samme smiley du har givet mig en god inspiration med dine grunde smiley

  • #4   22. apr 2012 Karla: Køb det på CD og læg det ind på computeren :-).

Kommentér på:
at lave en film :)

Annonce