{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Design selv trøje til kæresten {{forumTopicSubject}}

Hej alle piger!

Jeg skal have hjælp, da jeg designer selv en trøje til min kæreste! Foran skal der være i love tegnet med I og et hjerte - Men skal der så stå foran I også et hjerte Juliane, eller hans navn!

Det er en, som jeg designer til ham, men han skal gå med!

Spørgsmålet er om, der skal stå i love juliane eller i love også hans navn??

På bagsiden har jeg skrevet noget tekst fra en sang, som er vores sang, og passer perfekt, og skrevet jeg elsker dig! Kys din elskede kæreste !

Så hjælp piger!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Design selv trøje til kæresten
  • #1   21. apr 2012 Jeg ville have skrevet hans navn smiley

• #3   21. apr 2012 Ja, okay! Men jeg køber os en til mig selv! Synes bare det er mærkeligt han skal gå rundt med en hvor der står i love hans navn på.. Som om han er virkelig selvglad ??
    Jeg får en af ham hvor der står det samme med det tekst fra en sang og i love Juliane og i stedet for til kys din elskede kæreste Juliane , så kys din elskede kæreste og hans navn!

• #5   22. apr 2012 Tanken er rigtig sød. Minmand ville blive rigtig glad for trøjen, men han ville ALDRIG gå med den. SLEt ikke hvis han riscikerede at møde hans venner. De ville aldrig stoppe med at lade ham høre for at han i den grad var under tøflen -)

Kommentér på:
Design selv trøje til kæresten

Annonce