{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPhone 4S vs. Samsung Galaxy S II ??
  • #1   18. apr 2012 Personligt ville jeg ikke vælge en Iphone generelt. En Iphone betaler du kun for mærket, og får faktisk ikke rigtig mere for pengene, end hvis du køber en hvilken som helst anden smartphone.

Du betaler som sagt kun for mærket og størrelsen.

• #2   18. apr 2012 Jeg valgte samsungén da jeg stod med samme valg og har ikke et øjeblik fortrudt.
    den er super fedt, mega hurtig og nem at finde ud af smiley den kan det samme som en iphone og lidt mere.

desuden har den vundet div test over iphonen

• #3   18. apr 2012 vil ikke vælge iphone har du tabt den én gang flækker skærmen fordi den er i glas.
    Samsung er mere en mobil end en mac i miniformat og meget nemmere at finde ud af smiley (synes jeg) og så kan den holde til at få nogle tæsk hehe smiley (har selv galaxy s)

• #6   18. apr 2012 Jeg har 4S'en og den er jeg super glad for. Var blevet træt af android og alle de ligegyldige ting der var smidt i telefonen fra start og kun tog plads. Samtidig syntes jeg Iphone er meget nemmere at arbejde med end Galaxy (prøvede dem begge i butik inden jeg besluttede mig) og blev virkelig irriteret over opsætningen hos Galaxy.
    Men tror det er et temprement sag om man er til den ene eller den anden. Mit råd er at du tager ned i en butik og prøver telefonerne inden du beslutter dig smiley

Camilla T: Har nu også tabt min Iphone flere gange, man kan jo bare købe et cover til den.
    Kender så flere der har tabt HTC samt samsung hvor de er gået i stykker. Så det er nok mere om man er uheldig eller ej.

• #7   18. apr 2012 Vent nu lidt om du skal købe samsung!! Det kommer en Galaxy S III om kort tid, som vil være meget meget bedre end den forrige. Jeg har Galaxy S II, og min bliver byttet ut med en gang S III kommer.... Det er så mange fejl på den smiley

• #9   18. apr 2012 Blev ikke iPhone 4S den der skulle være 5? De skulle jo ikke have en iPhone 4S, kun 4.. Men så fokuserer de på iPad 3, og lader telefonen blive 4S? Og en 5 til efteråret?

• #10   18. apr 2012 Android forever smiley

Samsung er en super lækker mobil og er helt klart den jeg ville vælge eller en Samsung Nexus *drool*

• #11   18. apr 2012 Jeg har haft en samsung og var ikke særlig imponeret over den smiley Har fået en iphone 4s, og den er jeg utrolig glad for! Virkelig lækker telefon! smiley

• #12   18. apr 2012 Vil klart anbefale iPhone. Det er en skrøne de går så hurtigt i stykker. Jeg har også tabt min rigtig mange gange i stalden og den er også 2 år nu. Ja man betaler for design, men man får også en lækker telefon, som kan rigtig mange ting.

• #14   18. apr 2012 Galaxi er meget dyrer at reperesere på end iphone.. galaxi koster det dobbelte af en iphone i reperationer!!!

• #15   18. apr 2012 Nu har jeg "kun" en iphone 4, men ALDRIG har jeg haft en bedre mobil smiley
    Synes generealt ikke om designet af android mobiler, android markedet og så synes jeg at android er langsommere smiley

Min Iphone kan bare alt det jeg har brug for smiley

• #16   18. apr 2012 + At kameraet er super godt smiley
    Du kan bla. optage en video (fx. hvor du springer på din hest), og så kan du bagefter "tage et billede af selve skærmen" ved at trykke på "on/off" og "hjem". Det er en supernem måde at få det helt perfekte spring billede, ved bare at optage en video smiley

Men mener nu også at nogle android har fået denne funktion også, men er ikke sikker på hvilke.

• #17   18. apr 2012 jeg ved ikke hvad en samsung koster at rep på... jeg har aldrig haft brug for det.
    jeg har den ikke i beskyttelses cover men læs ved mine nøgler i lommen.
    Den har hverken rideser eller skrammer og den tager ikks skade at og blive mast godt ind i læs tobak der tit ligger i bunden af lommerne på ens ridejakke smiley

Jeg har haft min IIér lige siden de først kom frem og før det etteren... som min far har nu, ingen af dem har nogen side haft problmer.

• #18   18. apr 2012 Har selv iphone 4 og har SÅ meget fortrudt det..
    Synes det er totalt træls at skrive på.
    Overvejer meget at skifte til samsung, da de har et rigtig godt ry ..

Køb kun iphone hvis du vil have "æblet" .. Alt er andet er ringe ..

Kommentér på:
iPhone 4S vs. Samsung Galaxy S II ??

Annonce