{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af springsadel?!
  • #1   17. apr 2012 Jeg solgte lige min igår efter 1/2 uge på nettet. Tror det handler om prisen og så er det måske en ulempe din er brun. smiley
    Min var en BR Rome, som koster 11.500 kr fra ny og jeg solgte den til den pris jeg havde sat, nemlig 4500kr, så synes din pris er realistisk nok, men Stûbben er bare ikke så "moderne" mere hvis du forstår mig. Der er kommet mange nye mærker som er moderne lige nu, uden at sige noget negativt om din sadel. smiley

• #2   17. apr 2012 Hov 1 1/2 uge på nettet skulle der stå. smiley

• #3   17. apr 2012 Ja har også lidt på fornemmelsen farven har meget at sige desværre.
    Men synes det er helt utroligt svært!
    Kan godt være jeg må bide i det sure æble og sætte den lidt ned smiley

• #4   17. apr 2012 tror du skal kigge på prisen,har også lige solgt min en dejlig spring sadel som ikke var brugt andet end et par gange,virkelig velholdt til 4500 og ny 15000
    mærke knigt rider
    så tror du skal ændre på prisen,og nu tiderne er sådan

• #5   17. apr 2012 Ja har det desværre. Sort er bare nemmere at sælge. Ja måske bliver det løsningen med en prisnedsættelse, men jeg solgte min gennem heste-nettet smiley

• #6   17. apr 2012 Det må vist være det jeg gør så, det er jo så irriterende og ha' en sadel til at ligge man ikk kan bruge. Og der skulle jo gerne en ny til istedet smiley

• #7   17. apr 2012 min var brun,tror det også hvordan den ser ud om den er velhold ikke har ridser og den er slidt

• #8   17. apr 2012 Rigtig flot sadel og smuk farve smiley

Men tror at du er nødt til ihvertfald at slå 500-1000 kr. af prisen, hvis du vil have den solgt.

Men prøv at smide den ind på den her side:

http://www.facebook.com/groups/174043622686714/

Markedsplads for hestefolk i Nordjylland. Kan se at du selv kommer fra Nordjylland. Og inviter gerne flere venner til gruppen smiley

• #9   17. apr 2012 zille z

1000 tak for linket, vil prøve at sætte den lidt ned og smide den der ind smiley

• #10   17. apr 2012 Det var så lidt smiley

Forresten, så er en af årsagerne til at brugtprisen på Stübben sadlerne er faldet så market, fordi selve forhandleren herhjemme i Danmark, er begyndt at sælge demomodellerne. Dvs. at man kan købe "nye" stübben sadler, til halvpris, hvilket jo presser prisen yderligere ned, på de brugte stübben sadler.

Jeg synes stübben er en god sadel, og det er ærgeligt for sælger, at priserne er sunket så meget.

• #11   17. apr 2012 Okay, det var jeg slet ikk klar over smiley

Jeg plejer egentlig ikk og være specielt meget til stübben, da jeg synes de kan være lidt hårde. Men den her faldt jeg bare pladask for, fordi den er så lækker at sidde i som den er. Så er så ked af den ikk passer til min lidt for runde hyp :S

• #12   17. apr 2012 Det kan jeg godt forstå smiley ... Jeg har også hørt at de kan være hårde at sidde i. Den jeg havde, den var nu ikke hård, den havde et ret blødt sæde, men den var også bare for smal desværre, så var nødt til at sælge den.

Kommentér på:
Salg af springsadel?!

Annonce