148 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hjælpe-Administrator?"
Hjælpe-administrator
Heej jeg synes at vi skal have en hjælpe-administrator Så vis nogle af jer gerne vil være hjælpe-administrator så skriv sådan vi kan få gang i denne gruppe Krav: 1. Du skal være aktiv i gruppe...
Heej jeg synes at vi skal have en hjælpe-administrator Så vis nogle af jer gerne vil være hjælpe-administrator så skriv sådan vi kan få gang i denne gruppe Krav: 1. Du skal være aktiv i gruppe...
Skrevet af: -JGK - 14. feb 2011
Hjælpe-administrator
Jeg vil få brug for en hjælpeadministrator, som kan hjælpe mig med at ansøge medlemmer, og godkende medlemmer som selv ansøger osv (: Hvis det lyder som noget for dig, så skriv en privat bedsked(:
Jeg vil få brug for en hjælpeadministrator, som kan hjælpe mig med at ansøge medlemmer, og godkende medlemmer som selv ansøger osv (: Hvis det lyder som noget for dig, så skriv en privat bedsked(:
Skrevet af: * Mie&Drømmeponyerne* - 12. nov 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardiner 500 kr.
- Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
- Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
- Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
- Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
- Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.
sep 2005
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 2 Emner: 78 Svar: 1.458
Men jeg nåede heldigvis at kopiere:
Jeg så Administratoren havde oprettet et indlæg, hvori hun eftersøgte en ny HA'er, da der lige var stoppet to, eller sådan noget.
Så skrev jeg en "ansøgning", og fik en mail, hvorefter Admin ringede mig op, og vi fik en snak om hvad mit job ville være, og hvordan jeg skulle gribe det hele an... Ja...
mar 2006
Følger: 217 Følgere: 211 Heste: 6 Emner: 599 Svar: 2.046
TAk
Hjælpe-Administrator?