{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

Møg mor! :( {{forumTopicSubject}}

Hej hg smiley

Her kommer der lige et vredt udbrud fra mig.
Er mega sur på min mor lige nu! Hun har lovet mig at jeg må begynde og finde part nu her til foråret. Jeg har redet på rideskole i tre år nu, og føler jeg er parat til at komme videre til noget privat og mere dygtig. Mig og min mor sidder så og snakker lidt om det. Jeg fortæller så at jeg set lidt på en som ser rigtig sød ud. Hun spørger så hvor det ligger, og jeg svarer. Men det tager noget tid at komme derud med offentlig transport. Men den bliver måske flyttet en del tættere på mig. Og så kommer den kommentar der oisser mig af. "jamen Laura du skal altså kunne cykle ud til den. Ellers tager det alt for lang tid at komme derud!". Jeg svarer så "men det eneste sted man kan cykle ud til er rideskolen! Hvad er det så lige du har tænkt dig med det?!". Jeg blev så sur, og gik bare ind i stuen og smækkede døren, hvorefter jeg fik skæld ud af min far for at smække med døren.
Hader min mor så megetlige nu! Hun havde lovet mig at jeg måtte finde en part, men hun giver mig slet ikke mulighed for det. Ridning er min drøm, alligevel støtter hun mig overhovedet ikke. Forhelvede hvor jeg bare hader hende!

Undskyld måtte bare ud med det.
Undskyld for ikke særlig pænt sprog og stavefejl.
Hvordan har jeres dag så været? xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møg mor! :(
Kommentér på:
Møg mor! :(

Annonce