{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

hvor meget har du givet for dine ridestøvler? {{forumTopicSubject}}

hej HG

Jeg er en af de her store piger, jeg rider ikke fast lige pt, men har gjort det før, hvor jeg har startet stævner, nu er mit "problem" at ejeren af min søde part har spurgt om jeg ikke vil starte stævner på hesten, hvilket jeg jo self gerne vil smiley

Men alt det stævne udstyr jeg har fra dengang kan jeg ikke passe mere, da jeg desværre har taget nogle kg på siden smiley

JEg har lige haft snakket med rideudstyr.com og de kan lave nogle special syet støvler (både til spring og dressur) for 3300, hvilket jeg jo enlig synes er ret billigt når jeg kigger rundt at et par ikke special snilt kan koste det samme hvis ikke mere...

Det er ikke "bare" et par hvilken som helst støvler men et par Derby støvler så der er jo en hvis form for kvalitet...

Men men men, hvor meget har DU givet for dine ridestøvler, og hvor meget bruger du dem?

Hold tonen pæn, og vil ikke hører om jeg ska droppe ridesporten fordi jeg har nogle ekstra kg!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor meget har du givet for dine ridestøvler?
Kommentér på:
hvor meget har du givet for dine ridestøvler?

Annonce