6. jul 2006 Følger: 85 Følgere: 73 Heste: 12 Emner: 50 Svar: 168
Hvis folk kunne forstå ens frygt :/ {{forumTopicSubject}}
Jeg har en frygt, som ikke alle forstår. faktisk har jeg 2, men den ene er jeg ved at få kontrol over. Min ene frygt, er lastbiler, og grunden kender jeg. men har en anden frygt. Frøer!!!
Jeg er mega bange, for frøer, og er jo top nice, når jeg bor 20 skridt fra en sø, og der er frø vandring. NOOT!!!
Tudser/frøer, jeg får det dårligt når jeg ser dem. Har lyst til at tude, skrige, og kaste op så snart jeg ser dem. Nu lå jeg her og så tv, hvor der pludselig hoppede en på mit værelse. Jeg rør den ikke, så måtte ringe til min pædago, og min kæreste. Min kæreste fjernede den, og min pædago måtte så gennemgå mit værelse, for at se om der var flere.
Andre der har en 'anderledes' frygt, end de 'normale'?
Jeg er lige glad med store edderkopper, slanger osv. Men frøer! Får det dårligt
feb 2011
Følger: 71 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 227 Svar: 2.191
jul 2006
Følger: 85 Følgere: 73 Heste: 12 Emner: 50 Svar: 168
sep 2007
Følger: 14 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 2.599
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 20 Heste: 4 Emner: 41 Svar: 148
Jeg har det på samme måder med edderkopper. Jeg bliver helt panisk og holder nærmest op med at trække vejret og bliver også rigtig dårlig. Min veninde troede ikke på det var så slemt lige indtil en dag hvor der kravler en på væggen og da hun klasker den med fluesmækkeren er jeg lige ved at kaste op. Står og har de der opkast bevægelser og siger opkast lyde og det var IKKE noget jeg kuNne styre. Puha
Det er så slemt jeg har overvejet at blive hypnotiseret!
aug 2008
Følger: 67 Følgere: 65 Heste: 4 Emner: 6 Svar: 69
Traktorer! Specielt når de kører. Jeg er så utrolig bange for at blive kørt ned, selvom jeg udmærket ved at der altså sidder en person med øjne i hovedet inde i den! xD På min gamle rideskole var der altid en der kørte banen med en traktor før stævnerne, mens vi ordnede banen. Og jeg kan simpelthen ikke gå roligt rundt. Jeg skal konstant vide hvor traktoren er, og hvis den kommer tættere på end 10 m. så rykker jeg mig hurtigt tilbage! På den nye gård står traktorene lige ved indgangen til laden med hø, og selvom den bare står dér, og er slukket når jeg går forbi den, så skal jeg alligevel liiige holde øje med den mens jeg går forbi. Og går heller ikke så gerne helt tæt på den.
Jeg har simpelthen ingen i dag om hvorfor jeg er bange for traktorer, og kan heller ikke huske hvornår det startede.. det lidt sært! xD
jan 2010
Følger: 45 Følgere: 44 Heste: 3 Emner: 72 Svar: 1.759
Det gør at jeg ikke bader i havet når vi er på ferie i de varmere lande som Grækenland - og har ikke gjort det i snart 5 år. Lidt træls at være den eneste der sidder oppe på stranden :o)
Derudover skal jeg heller ikke være for tæt på gnavere - ikke hvis de har mulighed for at komme hen til mig. Se dem i bur osv. generer mig ikke, men hvis de kan røre mig... har flere gange pænt måtte bede min veninde om at lukke hendes kanin ind i buret igen, eller jeg smuttede. Vi snakker kaniner, marsvin, hamstere, egern (det er dog de færreste der har egern :b) og ildere kan jeg heller ikke lide, men det er ikke så slemt - ved dog ikke, om en ilder faktisk er en gnaver..?
aug 2008
jul 2006
Følger: 85 Følgere: 73 Heste: 12 Emner: 50 Svar: 168
Line Lundsgaard Nielsen. N: virkelig surt at være i heste stald så
sep 2004
Følger: 53 Følgere: 68 Heste: 2 Emner: 107 Svar: 926
feb 2012
Følger: 63 Følgere: 66 Heste: 13 Emner: 92 Svar: 784
Og så har jeg angst for at springe. Red før i tiden 140 klasser til landsstævner, men lige pludselig blev jeg simpelthen bange for det...
jun 2004
Følger: 18 Følgere: 19 Heste: 8 Emner: 114 Svar: 363
jun 2004
Følger: 18 Følgere: 19 Heste: 8 Emner: 114 Svar: 363
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 211
Det klammeste var at der var kommet en ind i forgangen ved vores sko fuck det var klamt... Og drengene vidste jo godt at mange af os piger var bange for dem, så de hyggede sig med at komme hen til os med dem.. Føj..
Men forstår godt din frygt da jeg selv har den...
maj 2008
Følger: 106 Følgere: 102 Heste: 1 Emner: 219 Svar: 776
Men størst er min angst for masker man bruger til bedøvelse. Får det dårligt bare ved syntes af dem (Der er derfor jeg bliver bedøvet ved hjælp af sprøjte)
dec 2007
Følger: 205 Følgere: 193 Heste: 10 Emner: 421 Svar: 4.643
DET er nederen... for de er bare overalt..
jan 2010
Har aldrig været i Disney Land pga. det, fordi der er jo de der udklædte som disney figurer over det hele.
Hvis jeg møder en julemand/whatever i forklædning på gaden går jeg en meget stor bue uden om eller tager en omvej - og det hvis jeg er sammen med en, jeg kan holde fast i. Hvis jeg er alene går jeg meget hurtigt den anden vej :o)
jan 2010
Men jeg hader - HADER - tanken om, at de udklædte folk kan se mig, men jeg kan ikke se dem og det gør mig angst.
aug 2008
Hvis folk kunne forstå ens frygt :/