ARG! Raseri! -.-' {{forumTopicSubject}}
Jeg var på arbejde i søndags da den hest jeg rider på vælger at jeg skal have en ordenlig knock-out ... Jeg ryger så med ambulancen til Herning hvor de konstatere hjernerystelse, brud på overkæben og 2 meget løse fortænder der skal sættes fast i Århus ...
Jeg kommer så til Århus, får sat fortænderne fast - for det første så langt fra hvordan de sad rigtig også det endda værre end min tandstilling inden 3 år med bøjle ...
Men så her i dag finder jeg ud af hvorfor jeg overhovedet ikke kan bide sammen - 4 af tænderne i min undermund ER FUCKING LØSE! Min mor insisterer på at jeg ringer til skadestuen hvilket jeg gør, og den sygeplejerske jeg taler med bliver for det første tosset over at de ikke har tjekket underkæben i Herning/Århus og derefter mega bekymret ... Så ryger forbindelsen og jeg ringer igen - denne gang får jeg en anden i røret ...
Udover at hun virker total nedladende GRINER hun af mig ... "Så må du jo bare lade være med at tygge i noget ... Når ja, det gør du jo i forvejen ... HAHAHHAHAHAHHAHAHHA!" og jeg tænker bare wtf?! Men det slutter ikke engang der - hende den anden lød helt vildt bekymret, så jeg var jo sådan ret ... bange ... Hende den anden siger så bare: "Men altså, nu har de jo været løse siden søndag, så mon ikke du overlever til mandag, hahahah" ...
Jeg er bare så rasende lige nu, så undskyld for en latterlig tråd, men har virkelig bare behov for at rase ud på den dumme dame!
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Heste: 4 Emner: 144 Svar: 1.615
Sådan noget svineri!
Held og lykke med det, har desværre selv været i lign. Situation med en brækket ryg.
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.245
Er bare virkelig virkelig rasende - det blev min mor også ... min far mener vidst bare at det er komisk! :@
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
Jeg tør slet ikke tænke på hvad jeg havde sagt til den kælling i røret!
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Heste: 4 Emner: 144 Svar: 1.615
okt 2008
Følger: 143 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 340 Svar: 3.097
- Ironi kan forekomme
Forstår godt din vrede, det er da helt uacceptabelt!
jun 2008
Skal ind til Kæbekirugisk afdeling i Århus på mandag - da de satte mine tænder på plads fik de bare lige gjort det værre end da jeg startede med at bruge bøjle ... 3 års smerter, spildt, flotte tænder - farvel ...
Ved godt det lyder grisk og egoistisk, men efter sådan en omgang med alle de problemer med tænderne, så håber jeg fanme jeg får en god erstatning for svie og smerte!
feb 2009
Følger: 98 Følgere: 107 Heste: 1 Emner: 70 Svar: 330
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 20 Heste: 4 Emner: 41 Svar: 148
Hvad fanden ligner det??? jeg er så PISSE træt af de fucking vagtlæger/skadestuer!!!!!!!
jeg har FLERE gange oplevet IKKE at blive taget seriøst når jeg ringede. jeg kan bla berette en seance med min datter da hun var 1 år gammel. hun bliver syg og kaster op og får feber og jeg tænker årh ja hun har jo nok lige fået noget på farten (det var fredag). Jeg er absolut IKKE en pyllermor og det kan jeg sige UDEN at lyve. så jeg ser tiden an. jeg ringer ikke til vagtlægen/skadestuen mm. jeg føler mig enormt usikker eller at der er noget helt galt!. nårh men min datter bliver så mere syg lørdag og får pludselig 41 i feber og vil hverken spise eller drikke og hun ligger bare helt slap på mit bryst (huun var 1 år) hvis jeg løftede hendes arm op og slap den ja så faldt den bare ned som en død arm og så tænkte jeg den her den er helt gal. og man må IKKE have over 40 i feber da det kan give hjerneskade hos små børn.
Så jeg dobbelttjekker temperatuen og tilbyder hende endnu engang mad og vand inden jeg ringer.
jeg får så fat i en vagtlæge som bare er pisse ligeglad!!! jeg bryder mig ikke om at skulle lege læge men jeg VED hvor farligt det er at have over 40 i feber. (har en lille fætter der har tendens til feberkramper, så jeg ved hvad det drejer sig om) nårh men jeg fortæller ham så at hun altså har 41 i feber og ikke er til at komme ordenligt i kontakt med at at hun ikke vil drikke eller spise og det står ud af begge ender på hende!!!
hans svar var: At jeg skulle kaftedme til at slappe lidt af og lade være med at være sådan en pisse hysterisk førstegangs mor!!!!
og det skal lige siges jeg snakkede MEGET pænt til ham under hele samtalen.
søndag er det samme status og ringer så igen søndag aften da jeg for alvor er bekymret. og igen for jeg fat i en latterlig ligeglad møg læge!!! og han ville ikke engang kigge på hende!!!!
Mandag morgen ringer jeg til vores egen læge og hun ville se mig AKUT!! jeg kommer der over og hun tjekker min datter og kigger på mig og nærmest flyver over til sin pc og hamrer løs på tastaturet! hun kommer så og giver min datter en sprøjte og siger så at i kører på sygehuset NU jeg har allerede indlagt jer herfra. den er helt gal og beder mig om at oplyse de tidspunkter jeg har haft ringet på for det her skulle der bare klages over.
det hele ender så med at vi er indlagt i en UGE hvor de sidste 3 dage forgik i isolation da min datter havde fået rotavirus. børn i udlandet dør af den da de ikke har lægelige kompetencer som vi har. under hele forløbet havde vi en fast sygeplejerske som snakkede med mig om hele forløbet. jeg var total rystet over behandlingen og ikke mindst min datters sygdom og hun gjorde det også klart at der skulle klages.
hele denne hændelse var bare for mig et bevis på at vi er "bare" et nummer i systemet og de gider kun at tage os seriøse hvis de har lyst.
jeg er bare glad for at jeg har min datter hos mig i dag!!!
så jeg er en af dem der virkelig HADER vagtlæger/skadestuer og håber aldrig jeg får brug for dem igen. men ak med 2 små børn ja så går det nok ikke så let. men vi har da holdt skansen i 3 år nu ;D
Så giv dem tørt på og KLAG. man skal ikke finde sig i bare at være et nummer i systemet. uheldigvis er det sådan at en vagtlæge/skadestue får flere penge for at "klare" patienter over telefon i stedet for at tage dem ind og kigge på dem.
det er jo GROTESK!!!
jun 2008
Hold da helt kæft ... Min situation er jo vand i forhold til din! Hvor er jeg dog bare glad for at din egen læge tog dig seriøst! Min egen læge tager mig også altid seriøst, men nu er jeg flyttet til Jylland, så nu skal jeg til at have ny ...
Men hvor er det som du selv skriver fuldkommen groteskt! Og det gør mig glad at høre at din datter har det godt igen!
ARG! Raseri! -.-'