{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

Burde jeg få kort hår? {{forumTopicSubject}}

Hey alle!
Har lige brug for et godt råd! (:
Jeg har i rigtig mange år har et smukt tykt langt hår, men efter en klipning og farvning i 10. klasse blev mit hår helt ødelagt smiley
Billeder:
(link fjernet) Mig med det mørke hår
(link fjernet) min frygtelig klipning + farvning! o.O

Men som sagt er det bare slet ikke det samme mere, og det er ved at være mange år siden nu smiley
Jeg er simpelthen i vildrede, og ved ikke hvad jeg skal gøre, for mit hår er så voldslidt at det er der skal klippes meget af hver gang smiley
så overvejer meget at få klippet det helt kort og så lade det gro ud lidt efter lidt, men har mange tvivl, for ved ikke om jeg har hovedform til det smiley
hvad syntes i?
billede af hvor kort jeg selv har tænkt:
(link fjernet)
http://www.ridehesten.com/Heste-billeder/Salg/PopUp/?imageId=133524_tl_12_IMG_7888.JPG3C7CB92B-0123-4D02-B04A-0517991DA68F&catalogId=14&catalogEntryId=322854&searchModeIsSplit=False&searchString=UNG%20I%20DV Nummer 2 fra venstre

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Burde jeg få kort hår?
  • #1   14. mar 2012 Det er helt op til dig selv at tage den endelig beslutning smiley

Men når det gælder hår for mig, så er jeg af den holdning, at det gror ud igen.
    Min faster er frisør, og hvis jeg har ønsket at få kort hår, er jeg cyklet direkte op til min faster også har hun klippet mig kort håret.
    Hår er for mig noget som sidder på hovedet, og det vokser ud igen hvis man ikke kan lide at have kort hår.

Jeg har den ene gang haft hår ned til numsen smiley og fik det så klippet helt kort til page og meget kort i nakken.

Så jeg synes du skal gøre det smiley

• #2   14. mar 2012 Ja prøv det da! smiley
    Jeg har selv kort hår lige nu men venter dog på det groer langt igen, men har haft mit i 2år og har været super glad for det smiley

• #3   14. mar 2012 Er bare pisse bange for at jeg vil se "forkert" ud med det, også det er en del penge jeg skal betale smiley
    Jeg vejer 10 kg for meget og gør jeg har ret runde kinder, men er igang med et vægttab. Og ja hår vokser ud igen, men daaaamn jeg er nervøs for at det er grimt smiley

• #4   14. mar 2012 Do it! har selv været korthåret, og jeg kunne rigtig godt lide det :D. den eneste grund til, at jeg har ladet mit hår gro, er pga. galla næste år :p..

• #6   14. mar 2012 ihhh okay! vil prøve og snakke med min frisør så smiley
    jeg vil få det ordnet ved en professionel frisør smiley

• #7   14. mar 2012 Jeg klippede mig helt korthåret, altså med en trimmer, og jeg lignede en kemo-patient til at starte med. Men det holder op, og jeg var SÅ glad for det. Jeg har haft alle mulige frisurer siden, og er nu ved at få langt hår igen, og mit hår har helt sikkert haft godt af at blive klippet kort.. smiley

So, DO IT!!

• #9   14. mar 2012 Tenna:
    Åh så modig er jeg dog ikke! smiley

Isabella Hauschildt .
    Har forsøgt at holde håret oppe og se smiley

• #10   14. mar 2012 Start med lidt af gangen. Jeg blev klippet korthåret for to år siden. Startede med bare at få det klippet til lige over skulderne, og så langsomt blev der taget mere og mere af.
    Det er dog lidt dyrt at holde. Men jeg blev spottet på gaden af en frisørstuderende, og er siden blevet klippet gratis, både når hun skal bruge mig på skolen, og bare når det trænger. Det er super rart. For det første sparer man en masse penge, og for det andet får man prøvet nogle flere frisure.
    Jeg elsker mit korte hår smiley

• #11   14. mar 2012 Jaaa men så heldig er jeg nu ikke, så må nok hellere få det klippet på en gang og skal ikke have en frisørstuderende til at klippe mig! (:
    Sorry men kan jeg bare ikke, vil trods alt have pænt hår når det er færdigt smiley

• #12   14. mar 2012 Det er ekstremt få der kan bære kort hår, men til dem der kan ser det super fedt ud!

• #13   14. mar 2012 JTK - Jeg elsker dig sarah! .
    Det er lige netop det der har bremset mig fra at bare gøre det! smiley

• #14   14. mar 2012 Hvis du synes du får for runde kinder og de bliver fremhævet af kort hår, så farv det med semipermanent i en vild farve - så er der ingen der lægger mærke til kinderne smiley

Kast dig ud i det! smiley Jeg gik fra at have relativt langt hår til pludselig at have 5mm i begge sider. Det var vildt og ret grænseoverskridende, men jeg har ikke fortrudt det! (mit hår er vokset ud nu)
    Kort hår er sjovt og nemt at have med at gøre og der er et vææææld af muligheder! Du kan jo bare sige til frisøren hvilke frisurer du har overvejet og at du samtidig gerne vil skjule dine kinder - så fikser hun sikkert den smarteste frisure smiley

• #16   14. mar 2012 Christina Lasson L
    Har det hjulpet? (:

Vil prøve og snakke med min frisør når jeg får taget mig sammen, tak alle sammen! smiley

• #18   14. mar 2012 prøv det da! og jeg synes ellers dit hår var meget pænt som sort (1. billede) smiley

• #19   14. mar 2012 Vil sige min frisørstuderende er bedre end min gamle uddannede frisør. De giver sig super god tid, og der er flere til at komme og kigge og vejlede. De er jo også i en salon hver dag, hvor de klipper mennesker på samme fod som de andre frisører.
    Jeg synes det var rart ikke at få det hele af på en gang. Nu har jeg undercut i den ene side, det havde jeg ikke turde som det første der for to år siden.

• #20   14. mar 2012 *Lara&corder-æslet *
    Det var det nemlig også! Så har fortrudt jeg fik det klippet den gang (:

Christina Lasson L
    Fedt! så tror jeg at vil prøve det så! smiley

Laura&Safir<3
    Jaaa men bor i en lille by så skal ret langt for at finde en frisørstuderende, så skal jeg stole på en ikke uddannet at hun kan vejlede mig ordentligt? og oveni det har jeg altså ikke røven fyldt med penge til at jeg kan gå konstant til frisøren.. just saying (:
    men fedt for dig at det fungerer! (:

• #21   14. mar 2012 Når man har kort hår, skal man ofte til frisøren, ellers bliver det dumt og langt smiley
    Mente bare at hvis du var i tvivl, kunne du starte med ikke at få det super kort, og kan du så li det, kan du få det klippet kortere næste gang. Jeg skal til frisøren ca. hver anden måned for ikke at få det i en dum længde, er glad for det er gratis for mig.

• #23   14. mar 2012 Neeeej du er smuk Frida! smiley
    Jooo man kan altså, men tak! smiley
    og vil få en tid i næste måned så smiley

Laura&Safir<3
    Vil nok ikke beholde det korte i mega lang tid, vil bare gerne redde mit hår, for er så sindsyg glad for mit lange hår smiley det er bare så ødelagt og slidt pt smiley

• #24   14. mar 2012 Okay. Jamen hvis det bare er for en enkelt gang, så få det klippet til det sunde er tilbage, og lad det nye friske hår vokse ud.
    Mit er blevet meget tykkere og sundere efter jeg fik det klippet kort.

• #25   14. mar 2012 Laura&Safir<3
    Det lyder bare godt, og vil jeg få gjort så! (:

Kommentér på:
Burde jeg få kort hår?

Annonce