at sige sin mening {{forumTopicSubject}}
Mia (opdigtet person) klikker rundt på hg, hun får øje på et indlœg om en ungheste ejer som er glad for sin unghests udvikling. Mia klikker på indlœgget og ser der er billeder... hun kigger dem igennem og ser at hesten går med tilbagetrukket mundvig, og rytteren har alt for korte tøjler, hun skriver til TS at det ser fint ud men hun synes at rytter har for stramme tøjler, TS skriver tilbage at hesten selv søger ned og de stramme tøjler kommer derfra. Og at mia ikke kan se udfra et billede hvordan TS rider.
Men TS har jo netop kun lagt billeder ind på indlœgget og derfor kan mia jo ikke bedømme sin mening udfra andet..
Mit spørgsmål: hvis nu I. Har oprettet et indlœg om hvor godt I. Synes jeres heste fremskridt går, ville I så blive sure hvis der var nogle der kom og sagde deres mening?? Jeg ville selv tage imod kritikken og tœnke over det, men er jeg mon den eneste der har det sådan??
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.699
- Men havde det været sådan noget der.. NEJ! Så var jeg blevet glad tværtimod over at de lige kan fortælle mig at jeg skal have en del læsere tæjler..
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.527
jan 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 23
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Hele min mening om det her kritik noget:
Hvis man ligger billeder op på HG så ligger man dem offentligt, man ligger dem til skue for alle HGs brugere. Det samme hvis man ligger billederne på HN.
Så hvis man kun forventer at få skulderklap om hvor ih så åh så godt det ser ud så skal man holde det til at vise billederne til veninderne. Veninder er ofte ikke siger deres mening og altid roser. Lidt som i xfactor hvor der kommer piger op som helt inderligt tror de kan synge, det tror de på fordi de har fået afvide af veninde, mor osv. at de KAN.
Folk der står dem tæt, folk der egentligt skulle passe på dem, hjælpe dem, fortælle dem sandheden - de lyver!
Så derfor, selvfølgelig ville jeg tage imod kritkken. For perfekt bliver jeg aldrig. Og eftersom jeg står fast ved hvordan jeg rider og kan agumentere for det har jeg intet imod det.
Hvis man står inde for hvordan man rider, så burde man ikke have noget imod konstruktiv kritik og burde kunne svare på spørgsmål uden at gå bananas over dem.
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 2.290
Hvis ikke vedkommende, som har uploadet billeder, beder om konstruktiv kritik, så skal man ikke give det. For så har det ikke været det, der var formålet med at lægge billederne ud.
Har vedkommende så bedt om konstruktiv kritik, kan man jo give det. Men der er bare ikke mange der kan finde ud af at give god kritik (god kritik behøver nødvendigvis ikke kun være ros) og det er så ærgeligt. Kan man ikke finde ud af at give god kritik, så kan man lade være med at skrive.
at sige sin mening