7. jun 2009 Følger: 69 Følgere: 72 Heste: 7 Emner: 277 Svar: 1.697
F*ck skole, ærligt talt! {{forumTopicSubject}}
Tja! jeg er en af dem der bare ikke dur til at sidde stille og lave lektier.. Lige pt går jeg i 10 klasse. Elsker de med studerene med selve fagene, bvdr!
Før det har jeg self taget 9 klasse, og så grundforløbet som dyrepasser og maler. Da jeg var ude hos mester i begge fag, fandt jeg ud af at det ikke var det jeg skulle være.
Jeg havde tænkt mig at tage en HF efter sommer, men jeg VED bare at jeg ikke kan klare det. Allerede nu køre jeg mig selv så hårdt(jeg fatter hat af tingene i skolen) at jeg for det dårligt af mig selv.
Men jeg ved bare ikke hvad søren jeg så skal, er simpelthen så frustret!
når jeg snakker med en vejleder, er det det samme de siger.
Men jeg for ALDRIG noget ud af det...
er der nogen af jer der kan hjælpe`?
På forhånd tak.
mar 2008
Følger: 89 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 365 Svar: 1.528
mar 2009
Følger: 15 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 13
jun 2009
Følger: 69 Følgere: 72 Heste: 7 Emner: 277 Svar: 1.697
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 268 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.171
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Jeg er heller ikke god til skole :o). Gik på gymnasiet i 1½år og droppede ud midt i 2g. Havde fået skriftlig advarsel for fysisk og skriftligt fravær i både 1 og 2 g, mit fravær var tårnhøjt, jeg lavede aldrig noget som helst, jeg mødte bare op og var der...
Da jeg droppede ud fik jeg fuld tid på mit arbejde 2 måneder, bagefter det fik jeg "tilkalder" vagt da jeg ikke kunne være fuldtid længere fordi en kom tilbage fra barsel.
Det var LÆKKERT - jeg elskede det!
Begyndte i august på HG for at blive blomsterdekoratør. Jeg hader det. Selvom niveauet er lavere så hader jeg lektierne, menneskerne, lærerne, at have undervisning.
Mit fravær er vel oppe på 22%, laver sjældent lektier og ja...
Jeg gider virkelig ikke være her.
Men jeg gennemfører det her år, efter august kommer jeg over på en blomsterlinje...
Håber på det bliver bedre, men tvivler.
Jeg vil bare helst ud og arbejde :(!
mar 2009
Følger: 15 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 13
jan 2012
Følger: 91 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 353 Svar: 2.875
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 268 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.171
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.688
Der er forskellige linjer. Hvor jeg går (Randers), har vi multimedie, tekstil, køkken, design, træ, musik, radio/video og adventure. Jeg har gået på tekstil, men det blev for kedeligt, og nu er jeg på musik
Den tid jeg har gået på produktionsskole har på ingen måde været spildt. Det har faktisk været den bedste tid nogensinde. Jeg er blevet meget mere selvsikker, og jeg har lært at det ikke skader at åbne sig mere op. Jeg har fået de bedste venskaber ved at gå der :)!
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
- men synes da bare du skal acceptere at du ikke gider bøger, der er ingen der forlanger at du skal gå på skole. Synes da du skal komme i gang med en uddannelse i stedet, (ja der er også skoleforløb, men i noget kortere perioder). Måske dette er en mulighed? Så find noget der interesserer dig, og noget du virkelig har lyst til, og ønsker at blive god til, så bliver det hele altså lidt nemmere, find måske noget med en masse praktik(:
jun 2009
Følger: 69 Følgere: 72 Heste: 7 Emner: 277 Svar: 1.697
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Hvis du kan finde et arbejde, så havde jeg valgt det - så man har noget at tage sig til, stå op til. Men, det er svært at gå fra job løn til SU...
Og det er svært at gå fra arbejde til bøger...
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 53 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.805
Lige pt går jeg selv på Grindsted Porduktionshøjskole, og jeg ELSKER det!!!
Var helt ny i Grindsted by da jeg startede der ude, og nu har jeg fået de bedste veninder/venner, plus jeg mødte min kæreste der ude. :]
Vi har tekstil, køkken, service og produktion.
Jeg går på tekstil, og vi har det simpelthen bare ALT for grineren!! Det sker at vi får nogle røv syge opgaver, men det klarer vi fint med vores sindsyge humor, hyggelige (og for det meste halv perverse) samtaler. Og hvad vi nu ellers finder på at sjov og ballade.
Og så har vi et KANONT sammenhold, alle snakker med alle, ingen bliver holdt udenfor, og vi kan snakke med hinanden om alt, og jeg mener ALT!!!
Jeg er SUPER glad for at jeg startede der ude.
F*ck skole, ærligt talt!