Del dine mærkeligste drømme ;-) {{forumTopicSubject}}
Jeg har på det seneste synes det var ret sjovt, at få et indblik i hvad andre folk drømmer, så derfor tænkte jeg på om i ville dele jeres mest sære, og underlige drømme :-3
Jeg kan selv bidrage med en, jeg havde så sent som da jeg kom hjem fra skole..
Jeg har været ret sløj på det seneste, så jeg gik ind og lagde mig og faldt så i søvn..
Jeg drømte så at jeg .. Ja.. Blev jagtet af et eller andet, som prøvede at slå mig ihjel.. Det er jeg begyndt at drømme ret tit, og det klammeste ved det er, at jeg ved at jeg drømmer, men i drømmen kan jeg ikke vække mig selv..
Jeg kom så ud af den første drøm, men røg tilbage i en anden drøm, hvor jeg også var ved at blive slået ihjel osv, og sådan fortsatte det..
Der var så et eller andet i mit hovede der sagde, at jeg først ville vågne når jeg endelig ''gennemførte'' en af de her drømme..
jeg ender så i en ny drøm, hvor der render folk rundt i et hus, og prøver at komme ind i det her rum, mig og en veninde er i .. Vi har blokeret dørene og vinduerne, undtaget 1 som stod ud mod haven.. Der gik så en mand derude, som så skød min veninde, og jeg prøvede så at gemme lig og alt muligt pis.. Jeg får kravlet om bag sengen, men han opdager mig og kommer ind ad vinduet, og begynder så at kaste sådan noget giftigt pulver om bag sengen, som brænder min hud op, og jeg kan huske, at jeg tænkte ''Jeg giver op - jeg lader mig dø!'' fordi jeg bare ville vågne så sygt meget der!
Pludselig så er jeg ude af de der onde drømme, og er nu på en ''ridelejr'' som det tidligere Junior udvalg på rideskolen (mine veninder), stod for.. Der var så en pige med, som ejede den pony, som vi har på prøve på rideskolen (hende i drømmen ejer den ikke irl..)
Vi går så om for at hente fodder til hestene, og da Coco er en elevhest, så så hende pigen og hendes veninder rigtig meget ned på mig, og nedgjorde mig bare helt vildt, og jeg fik bare alle de dårlige spande osv -.-..
så siger hun noget med at hun bare har så ondt af Coco fordi jeg ikke har råd til udstyr til ham (som jeg har, og som jeg skal købe til herning - oh yeah!), og så blev jeg så ked af det, at jeg løb ind i vores ridehus, men der var andreas helgstrand inde og give en forestilling, hvor min anden veninde fik lov at ride hans hest (?).. jeg skriver så til min veninde som stod for ridelejren, for at bede hende komme, fordi jeg bare græd og græd og græd, og så skriver hun ''Jamen søtte, jeg er i sol?:$<3'' og så ser jeg så et ''solcenter'' som står midt inde i ridehallen? WTF..
Haha, men ja Det var lige hvad jeg kunne biddrage med!
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Tja... Jeg har drømt:
At jeg skulle begå selvmord et par gange.
At jeg blev jagtet fra Svendborg til Nyborg af en Tyranosauros sammen med min faster og lillesøster, vi søgte tilflugt ved min bedstefar som min faster ikke har snakket med siden hun var teenager.
At min far blev slået ihjel af rockere i vores hus.
At en kæmpe edderkop tog mine forældre og søster til gidsler i rummet med fyret ( på strl med 3 heste bokse ).
At en en øjet kæmpe/klyklon kiggede ind af min værelse på 1 sal, så flygtede jeg, mor og far og lillesøster ud i en skov..
Jeg drømmer generelt negative ting -.-
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 132
Jeg har normalt aldrig mareridt, jeg har det godt og er glad så jeg forstår ikke hvordan den ulækre drøm dukkede op, eller "skikkelsen" da jeg vågnede. Jeg har boet i min nuværende i en måned og jeg føler mig ikke helt tryg her. Min kammerat kender en clairvoyant som han synes jeg skal have et besøg af. Ja, det var så lidt mere end en drøm men mærkeligt det er det!
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
min drømme er meget UNDERLIGE, og hænger ikk rigtigt sammen, da jeg er på antidepersiv
jul 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 193 Svar: 2.714
Altså det hele er sådan sort og overskyet, der kommer en KÆMPE ørn, og vi er ved at tage heste in, den tager så fat i benet på Melissa.
Og Hun kommer på dyrehospital og alt det der, og kommer så til at gå rundt med kun tre ben?
Det mærkligste var dog, at jeg ikke vidste noget om det? Til trods for at jeg havde set ørnen med hendes ben i munden, mine forældre havde holdt det hemligt for mig i 29 dage xD
Jeg var fuldstændig grædefærdig da jeg vågnede
Jeg har også drømt at ham der den onde fra ninja turtles med arret i hovedet ville slå os ihjel xD
Mig og min lillebror ligger på gulvet på hans værelse, og den onde fra ninja turtles siger "Nu skal i dø!" Jeg siger så til min lillebror at han skal spille død, det gør vi så, og det tror den onde utroligt nok på
Hehe Det var så et par af mine mareridt faktisk
maj 2008
Følger: 183 Følgere: 401 Heste: 8 Emner: 629 Svar: 4.388
Ej det gas.. Men det ER sket!
Jeg deler aldrig rigtig mine drømme, da de er meget personlige..
- Men i skal da lige få en xD
Jeg drømte at jeg skrympede HELT vildt meget, så jeg kunne sidde på mine breyer heste (Det er en del år siden jeg drømte den).. Men de kunne jo ikke bevæge sig, så jeg måtte tage min fjernstyrede bil.. Men den der ting man styrer med, kunne ikke komme ind i bilen (lol), så det gik heller ikke..
Men jeg fandt ud af at jeg kunne glide ned ad trappen.. Men så var der en kæmpe mus, som jeg var riiimelig bange for Den var sur fordi jeg havde fodret min slange med den (Ved ikke lige hvordan den skulle være sluppet fra slangen.. Genfærd måske?) men musen tilgav mig, og hjalp mig hen til sengen ved min mor..
Jeg vågnede så op ved siden af min mors seng xD hahaha, dét var en sjov drøm!
Jeg skriver ALLE mine drømme op, og der har jeg gjort i 4 år nu
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 42 Svar: 1.216
Men ellers drømmer jeg gerne at nogle dør eller at folk forsøger at slå mig ihjel... Har flere gange drømt min far ville slå mig ihjel .....
Sidste underlige drøm var da jeg drømte at jeg havde halshugget to mennesker med en økse og så skindet dem, så jeg kunne bruge deres hoveder som parykker. Men desværre havde den ene ikke pandehår og håret var pink, så måtte bruge mit eget brune pandehår. Virkelig sært.. Så jeg gemte det ene hoved i fryseren og gravede det andet ned mens min storesøster så på - jeg har ingen storesøster? xD
jun 2009
Følger: 53 Følgere: 48 Emner: 136 Svar: 1.083
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 101 Svar: 1.263
men min kat er gravid og drømmer så at hun som sagt føder og for 7 killinger hvor de 4 er hvide (deres far er hvid) men bliver så sur over at de er hvide fordi det er total kedeligt at lave hvide WC ruller hvorfor ikke lave dem i farver nu når man kan mere kan jeg så ikk lige huske
men kan virkelig ikk se nogen mening i hvordan killinger kan blive til WC ruller
mar 2009
Følger: 54 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 41 Svar: 346
Jeg havde lige set The Dark Knight (Batman), og ham der Jokeren skræmte mig pænt meget
Så, jeg drømte at jeg skulle passe min lillebror og hans ven. Jeg vidste at Jokeren var efter os, men jeg ville ikke sige det til dem, for jeg ville ikke gøre dem bange. Vi var inde i en lejlighed, og så længe vi var derinde kunne han ikke gøre os noget (aner ikke hvorfor xD).
På et tidspunkt bliver vi nød til at gå ud, der var vist ikke rigtig nogen grund... og jeg var bare skræmt for vid og sans mens vi gik op af fortovet. Da det begyndte at blive aften i drømmen, stod vi inde på en kirkegård, og vi var omringet af Jokeren og hans folk. Min lillebror og hans ven spurgte hvem det var, men jeg ville stadig ikke fortælle det.
Jeg ringede til min papmor, men hun tog ikke sin telefon, hold k*ft jeg var bange på det tidspunkt
Så blev vi fanget, og vi blev ført op på et hotelværelse hvor vi var fangede. Der skete egentlig ikke noget uhyggeligt, men det er bare en af de der drømme, hvor man er sindssyg bange hele tiden
xD
Del dine mærkeligste drømme ;-)