{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
354 visninger | Oprettet:

Job:-/? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg biver 15 i marts måned(YEEEEH), og har virkelig brug for nogle "knaster"!?, ej, jeg vil virkelig gerne hav et job, så jeg har så søgt forakellige butikker(6 styks), men har ikke fået noget svar!!! Det er så i starten af december de røg ud!

Så hvad skla jeg gøre!?, er der nogle der kender nogle gode jobmuligheder i Holbæk og omegn, eller undløse og omegn?!

Eller nogle gode tips;-D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Job:-/?
  • #1   23. feb 2012 Det er rigtig svært at få job, også i det område.. jeg selv var i dec ude med ansøgninger ingen svar, og igen igår med 20 ansøgninger.. dog er jeg 18år, men det er ligesvært om man er over eller under desværre.

• #2   23. feb 2012 Hey!
    Der kommer snart en ny føtex i Holbæk - så de søger nok meget snart smiley
    Gå ind på ww.dsg.dk og hold øje!

Held og lykke smiley

• #3   23. feb 2012 Desværre ikke..

Jeg startede i den lokale bager..
    Dog behandlede hun mig ret svinsk, så jeg sagde op..
    Så blev jeg ansat i min stedfars firma, og der tjener jeg satme mange penge nu! Drømme job, når man tænker på at jeg kun arbejder i weekenden (oftes hver anden weekend) og kun sidder i en bil, samt tæller mad op osv..

Så ud og spørg noget familie! smiley

• #4   23. feb 2012 RETTELSE
    Min stedfars BRORS firma smiley

• #5   23. feb 2012 Det er vist svært for alle at finde job for tiden.. :-S
    Sørger du for at få læst korrektur på dine ansøgninger? Der er mange om buddet, så du skal virkelig sørge for, at have dine ansøgninger i top..! smiley

• #7   24. feb 2012 der er ikke andet for at aflevere tusindevis af ansøgninger.. det er det vi andre gør.. lige pludselig, måske efter nogle måneder, er der bid.. men du skal tænke på at du er somsag kun 15 år, og for det meste vil de havde dem mellem 16 og 17, da de må mere, og billigere i drift..
    held og lykke.. ud og aflevere tusinde ansøgninger, gå fra butik til butik. gik på nettet.

Kommentér på:
Job:-/?

Annonce