607 visninger
|
Oprettet:
Har fået pandehår :S {{forumTopicSubject}}
Hey
Jeg har lige været ved frisøren og har fået pandehår.
Har overvejet det længe, og nu har jeg så endelig fået det gjort
Men ved bare ikke hvad jeg sys om det, hehe..
Lige nu er det stift i det, så det sidder på en mærkelig måde Men længden er egentlig fin nok til mig, det er bare den der stivhed, som får det til at ligne en paryk, hvis i kan forestille jer det?
Håber det bare lige skal vaskes en gang og "falde" til For frisøren har oss puttet virkelig mange produkter i osv..
Nogen der har erfaring med nyklippet pandehår?
Eller har prøvet at komme lidt i tvivl bagefter ligesom mig?
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 259
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2126 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.515
okt 2004
Følger: 34 Følgere: 35 Heste: 3 Emner: 316 Svar: 1.063
Sagde ellers til min frisør at det ikke skulle være for tykt, men sys nu det er blevet lidt tykt alligevel..
Kan prøve at sætte lidt spænder i, så det ikke er alt pandehåret der hænger ned, så der det lidt tyndere og mere naturligt ud.
sep 2007
Følger: 80 Følgere: 68 Heste: 19 Emner: 6 Svar: 1.599
jan 2012
Følger: 91 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 353 Svar: 2.875
Lille fif - hvis du går i bad inden du går i seng, så sørg for at dit pandehår er tørt inden du ligger dig til at sove! Har alt alt for mange gange prøvet, hvor pandehåret stod lige op, fordi jeg sov med det da det var vådt
Mit skulle bare lige falde til, og blive lidt ''slidt''.. Dog klipper jeg mig selv fra nu af
okt 2004
Følger: 34 Følgere: 35 Heste: 3 Emner: 316 Svar: 1.063
Men skal være sammen med kæresten i aften, og er lidt i tvivl om, om jeg bare skal sætte et pandebånd i mit hår, så han ikke kan se hvor mærkeligt det sidder hehe
Har fået pandehår :S